اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

زنگ خوردن یکسره تلفن ها

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    سوال زنگ خوردن یکسره تلفن ها

    سلام.وقت همه دوستان بخیر.مشکلی که پیدا کردم با ایزابل اینه که بعد از راه اندازی ivr هنگامی که کسی از بیرون تماس بگیره و قطع کنه ( مثل حالت missed call )داخلی حتی بعد از قطع تماس یکسره زنگ میخوره و خط قطع نمیشه و اشغال میمونه.این مشکل تا قبل از ivr وجود نداشته و به محض قطع کردن داخلی هم قطع می شد.دوستان خیلی ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    #2
    سلام ، مشکل از ivr نیست . تماس های ورودی به ivr از طریق چه دیوایس و یا بستری داره وارد سرور ایزابلتون میشه؟
    Instagram : https://www.instagram.com/iranlinuxforum

    Voip Trainer - Asterisk - Elastix - Agi Programming- NewRock

    Voip Expert :ASTERISK-ELASTIX-NewRock Certified-With Experience of Working With
    Sangoma-Digium-Openvox-Synway-Atcom-Quintum Tenor-Polycom-Yealink-Rtx-Snom
    Cisco Collaboration - CME-CUCM-CUPs-CUC-WEBEX
    LPI ( Fundamental - LPI1 and LPI2 ) - Monitoring: ZABBIX-VOIPMONITOR-NAGIOS - CCNA

    Linkedin Profile : https://www.linkedin.com/in/masuma-vahid-26b17b66/

    کامنت


      #3
      تماس ها از طریق روتر سیسکو 2811وارد می شود ولی خط مخابرات از طریق fxs فایبرهوم گرفته شده

      کامنت


        #4
        سلام
        لطفا اگر اطلاعاتی دارین بفرمایید

        کامنت


          #5
          سلام در روتر گانفیگ زیر رو بزنید و تست کنید:
          کد PHP:
          voice call disc-pi-off 
          Instagram : https://www.instagram.com/iranlinuxforum

          Voip Trainer - Asterisk - Elastix - Agi Programming- NewRock

          Voip Expert :ASTERISK-ELASTIX-NewRock Certified-With Experience of Working With
          Sangoma-Digium-Openvox-Synway-Atcom-Quintum Tenor-Polycom-Yealink-Rtx-Snom
          Cisco Collaboration - CME-CUCM-CUPs-CUC-WEBEX
          LPI ( Fundamental - LPI1 and LPI2 ) - Monitoring: ZABBIX-VOIPMONITOR-NAGIOS - CCNA

          Linkedin Profile : https://www.linkedin.com/in/masuma-vahid-26b17b66/

          کامنت


            #6
            نوشته شده توسط masome vahid مشاهده پست
            سلام ، مشکل از ivr نیست . تماس های ورودی به ivr از طریق چه دیوایس و یا بستری داره وارد سرور ایزابلتون میشه؟
            اگر دیوایس Newrock HX4G باشه و دقیقا همین مشکل رو داشته باشه چه راه حلی داریم ؟

            کامنت


              #7
              سلام در تنظیمات گیت وی نیوراک trunk -> advanced
              قسمت busy detection
              مقادیر tone-on و tone-off رو تغییر بدین و تست کنید . با مقادیر ۳۵۰ تا ۵۰۰ (۳۵۰-۴۰۰-۵۰۰)
              Instagram : https://www.instagram.com/iranlinuxforum

              Voip Trainer - Asterisk - Elastix - Agi Programming- NewRock

              Voip Expert :ASTERISK-ELASTIX-NewRock Certified-With Experience of Working With
              Sangoma-Digium-Openvox-Synway-Atcom-Quintum Tenor-Polycom-Yealink-Rtx-Snom
              Cisco Collaboration - CME-CUCM-CUPs-CUC-WEBEX
              LPI ( Fundamental - LPI1 and LPI2 ) - Monitoring: ZABBIX-VOIPMONITOR-NAGIOS - CCNA

              Linkedin Profile : https://www.linkedin.com/in/masuma-vahid-26b17b66/

              کامنت

              درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

              انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

              شبکه های اجتماعی
              در حال انجام ...
              X