اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

آموزش و راهنمایی در مورد گیت وی Grandstream

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

  • masome vahid
    پاسخ داد
    در مورد برقراری ارتباط گیت وی و ایزابل که مهندس هابیلی لینک آموزش رو خدمتتون ارسال کردند
    در مورد تنظیمات گیت وی که خوب باید بگم هر یک دیوایسی چندین منو و زیر منو و کلی آپشن داره که شما قطعا با طرح یک سوال نمی تونین روی همه اونها مسلط بشین
    می تونین از دیتاشیت این دیوایس ها و یا لینک آموزشی مربوط به هر منو یا کاربرد خاص بر اساس سرچتون و یا دوره های آموزشی استفاده کنید.
    در مورد استفاده از دستگاه فکس فیزیکی در ایزابل نیاز به یک ata دارید تا دستگاه فکس رو بعنوان یک داخلی در سرور رجیستر کنید و ازش استفاده کنید که اون هم نیاز به دانش رو ویپ و شناخت اون برند مربوطه هست.

    یک نظر بدهید:


  • Alitkc
    پاسخ داد
    نوشته شده توسط Habili مشاهده پست
    سلام. وقت بخیر. سوال اول تون خیلی کلی هست. ولی تقریبا همه منوها بنابر سناریو پروژه تون میتونن مهم باشند و برای ترابل شوت نیاز مشکلات و کارایی هر کدوم نیاز هست روی تک تک شون وقت گذاشته بشه.

    برای ترانک زدن بین issabel و grandstream هم میتونید از این آموزش استفاده کنید :

    ترانک گیت وی گرند استریم با ایزابل / الستیکس


    ممنون مهندس از پاسخگوییتون در مورد اتصال دستگاه فکس به ایزابل چطور میتونم عمل کنم ؟ بعد تو این آموزشی که گذاشتید من متوجه نمیشم Senapbx چی هست ؟ ترانک رو مشکلی ندارم اصلا فقط تنطیمات مهم گرند استریم رو میخواستم که چجوری باید باشه و دوم هم فاکس رو چجور متصل کنم به صورت فیزیکی.
    بازم ممنون مهندس جان

    یک نظر بدهید:


  • Habili
    پاسخ داد
    سلام. وقت بخیر. سوال اول تون خیلی کلی هست. ولی تقریبا همه منوها بنابر سناریو پروژه تون میتونن مهم باشند و برای ترابل شوت نیاز مشکلات و کارایی هر کدوم نیاز هست روی تک تک شون وقت گذاشته بشه.

    برای ترانک زدن بین issabel و grandstream هم میتونید از این آموزش استفاده کنید :

    ترانک گیت وی گرند استریم با ایزابل / الستیکس



    یک نظر بدهید:


  • Alitkc
    موضوعی را با عنوان آموزش و راهنمایی در مورد گیت وی Grandstream ایجاد کرد.

    آموزش و راهنمایی در مورد گیت وی Grandstream

    با سلام خدمت همه دوستان اهل فن
    میخواستم ببینم توی تنظیمات اصلی برای گیت وی گرنداستریم کدوم بخش ها حائز اهمیت هستن و کدوما رو اگه دیفالت بذارم بهتره ؟ کلا یه راهنمایی میخواستم برای تنظیم گیت وی و اگه امکانش باشه مراحلشو بگید بهم..
    گیت وی FXO grandstream
    و اینکه من چجوری میتونم به سرور اایزابلم که میخوام بین اون و گیت وی گرند استریمم ترانک بزنم میتونم بهش فکس وصل کنم حتما باید دستگاه ATA باشه یا خیر؟ فکس مجازی نمیخوام
    پیشاپیش ممنونم از شماا
در حال انجام ...
X