در مورد برقراری ارتباط گیت وی و ایزابل که مهندس هابیلی لینک آموزش رو خدمتتون ارسال کردند
در مورد تنظیمات گیت وی که خوب باید بگم هر یک دیوایسی چندین منو و زیر منو و کلی آپشن داره که شما قطعا با طرح یک سوال نمی تونین روی همه اونها مسلط بشین
می تونین از دیتاشیت این دیوایس ها و یا لینک آموزشی مربوط به هر منو یا کاربرد خاص بر اساس سرچتون و یا دوره های آموزشی استفاده کنید.
در مورد استفاده از دستگاه فکس فیزیکی در ایزابل نیاز به یک ata دارید تا دستگاه فکس رو بعنوان یک داخلی در سرور رجیستر کنید و ازش استفاده کنید که اون هم نیاز به دانش رو ویپ و شناخت اون برند مربوطه هست.
اطلاعیه
بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.
آموزش و راهنمایی در مورد گیت وی Grandstream
بستن
X
-
ممنون مهندس از پاسخگوییتون در مورد اتصال دستگاه فکس به ایزابل چطور میتونم عمل کنم ؟ بعد تو این آموزشی که گذاشتید من متوجه نمیشم Senapbx چی هست ؟ ترانک رو مشکلی ندارم اصلا فقط تنطیمات مهم گرند استریم رو میخواستم که چجوری باید باشه و دوم هم فاکس رو چجور متصل کنم به صورت فیزیکی.نوشته شده توسط Habili مشاهده پستسلام. وقت بخیر. سوال اول تون خیلی کلی هست. ولی تقریبا همه منوها بنابر سناریو پروژه تون میتونن مهم باشند و برای ترابل شوت نیاز مشکلات و کارایی هر کدوم نیاز هست روی تک تک شون وقت گذاشته بشه.
برای ترانک زدن بین issabel و grandstream هم میتونید از این آموزش استفاده کنید :
ترانک گیت وی گرند استریم با ایزابل / الستیکس
بازم ممنون مهندس جان
یک نظر بدهید:
-
سلام. وقت بخیر. سوال اول تون خیلی کلی هست. ولی تقریبا همه منوها بنابر سناریو پروژه تون میتونن مهم باشند و برای ترابل شوت نیاز مشکلات و کارایی هر کدوم نیاز هست روی تک تک شون وقت گذاشته بشه.
برای ترانک زدن بین issabel و grandstream هم میتونید از این آموزش استفاده کنید :
ترانک گیت وی گرند استریم با ایزابل / الستیکس
یک نظر بدهید:
-
آموزش و راهنمایی در مورد گیت وی Grandstream
با سلام خدمت همه دوستان اهل فن
میخواستم ببینم توی تنظیمات اصلی برای گیت وی گرنداستریم کدوم بخش ها حائز اهمیت هستن و کدوما رو اگه دیفالت بذارم بهتره ؟ کلا یه راهنمایی میخواستم برای تنظیم گیت وی و اگه امکانش باشه مراحلشو بگید بهم..
گیت وی FXO grandstream
و اینکه من چجوری میتونم به سرور اایزابلم که میخوام بین اون و گیت وی گرند استریمم ترانک بزنم میتونم بهش فکس وصل کنم حتما باید دستگاه ATA باشه یا خیر؟ فکس مجازی نمیخوام
پیشاپیش ممنونم از شماابرچسب ها: هیچکدام

یک نظر بدهید: