باسلام و احترام
پس از راه اندازی ترانک سیپ مخابرات با مشکل قطع شدن تماس های ورودی مواجه شدیم که مشکل به شرح زیر است :
تماس های ورودی پس از انتقال از IVR به گروه اپراتور ها منتقل شده و بر اساس تنظیمات مربوط به ring-group یکی از کاربران پاسخ می دهد ( تا اینجا هیچ مشکلی وجود ندارد )
اما مشکل زمانی رخ می دهد که این تماس ورودی حدودا بیش از 4 دقیقه به طول می انجامد که تماس قطع میشود.( در دو حالت فعال/غیرفعال ضبط مکالمات تست شد که تاثیری نداشت)
تماس های خروجی نیز مشکلی ندارد
( ورژن FreePBX بروز رسانی شده "15.0.17.43" ، ورژن استریسک 15 می باشد
همچنین از chan_sip برای داخلی ها استفاده شده )
پس از راه اندازی ترانک سیپ مخابرات با مشکل قطع شدن تماس های ورودی مواجه شدیم که مشکل به شرح زیر است :
تماس های ورودی پس از انتقال از IVR به گروه اپراتور ها منتقل شده و بر اساس تنظیمات مربوط به ring-group یکی از کاربران پاسخ می دهد ( تا اینجا هیچ مشکلی وجود ندارد )
اما مشکل زمانی رخ می دهد که این تماس ورودی حدودا بیش از 4 دقیقه به طول می انجامد که تماس قطع میشود.( در دو حالت فعال/غیرفعال ضبط مکالمات تست شد که تاثیری نداشت)
تماس های خروجی نیز مشکلی ندارد
( ورژن FreePBX بروز رسانی شده "15.0.17.43" ، ورژن استریسک 15 می باشد
همچنین از chan_sip برای داخلی ها استفاده شده )
کامنت