اطلاعیه

بستن
No announcement yet.

سوال: مشکل اکو و قطع و وصلی در تماس های ورودی (dvg-6008)

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    سوال: مشکل اکو و قطع و وصلی در تماس های ورودی (dvg-6008)

    سلام
    من یک گیتوی DVG-6008 دیلینک دارم که با ترانک به الستیکس وصل کردم و مشکلی که دارم اینه که در بعضی تماس های ورودی اکو دارم (تیک Echo Cancellation هم زده شده در تنظیمات Advanced Options)
    مشکل دوم هم اینه که در بعضی تماس های ورودی صدای مخاطب قطع و وصل می شود( منظور اینه که صدا مثل دستگاههای بیسیم تبادل میشه یعنی وقتی حرف میزنیم صدای طرف مقابل کامل قطع میشه) تیکSilence Detection / Suppression هم برداشته شده به صورت پیش فرض و کدک هم G711u-law می باشد.
    gain صدا رو هم کلی تغییر دادم تا به حالتی برسم که کمترین اکو و بیشترین کیفیت مکالمات رو داشته باشه. امپدانس رو هم 600 ohm و هم 900 ohm گذاشتم ولی مشکلم حل نشد.
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    #2
    به نظر من دیوایستون رو عوض کنید و با کارت تست بگیرید
    مشکل میتونه از خط و اون محدوده مخابراتی باشه این که خط فیبره یا ..
    ینی این اکو یا نویز بعضی مواقهع رو خط میفته و از تنظیمات شما نیست
    من این مشکل رو داشتم.
    Instagram : https://www.instagram.com/iranlinuxforum

    Voip Trainer - Asterisk - Elastix - Agi Programming- NewRock

    Voip Expert :ASTERISK-ELASTIX-NewRock Certified-With Experience of Working With
    Sangoma-Digium-Openvox-Synway-Atcom-Quintum Tenor-Polycom-Yealink-Rtx-Snom
    Cisco Collaboration - CME-CUCM-CUPs-CUC-WEBEX
    LPI ( Fundamental - LPI1 and LPI2 ) - Monitoring: ZABBIX-VOIPMONITOR-NAGIOS - CCNA

    Linkedin Profile : https://www.linkedin.com/in/masuma-vahid-26b17b66/

    کامنت


      #3
      نوشته شده توسط Backtrack مشاهده پست
      به نظر من دیوایستون رو عوض کنید و با کارت تست بگیرید
      مشکل میتونه از خط و اون محدوده مخابراتی باشه این که خط فیبره یا ..
      ینی این اکو یا نویز بعضی مواقهع رو خط میفته و از تنظیمات شما نیست
      من این مشکل رو داشتم.
      این دستگاه خریداری شده و امکان تعویضش وجود نداره اگه راهی به ذهنتون میرسه پیشنهاد بدبد لطفا
      ممکنه با ریست فکتوری دستگاه و تنظیم مجدد مشکل حل بشه
      الان اکو از بین رفته با تغییر gain ها ولی حالتی داره که موقع حرف زدن یک طرف مکالمه اگه طرف دیگه حرف بزنه صدا شروع به قطع و وصل شدن میکنه

      کامنت


        #4
        بعید میدونم با ریست درست بشه ولی به هر حال هر غیر ممکنی هم ممکنه . تست کنید
        نویزی در محیط وجود نداره؟
        البته منظورم از تغییر دیوایس این بود که یه کارت استفاده کنید ببینید مشکل با کارت هم هست و یا اگه مقدوره با یه گیت وی دیگه هم تست کنید مثلا نیوراک
        به هر حال اگه مشکل از خط باشه دیگه کنترلش از دست شما خارجه
        آخرین ویرایش توسط masome vahid; در تاریخ/ساعت 02-05-2015, 03:44 PM.
        Instagram : https://www.instagram.com/iranlinuxforum

        Voip Trainer - Asterisk - Elastix - Agi Programming- NewRock

        Voip Expert :ASTERISK-ELASTIX-NewRock Certified-With Experience of Working With
        Sangoma-Digium-Openvox-Synway-Atcom-Quintum Tenor-Polycom-Yealink-Rtx-Snom
        Cisco Collaboration - CME-CUCM-CUPs-CUC-WEBEX
        LPI ( Fundamental - LPI1 and LPI2 ) - Monitoring: ZABBIX-VOIPMONITOR-NAGIOS - CCNA

        Linkedin Profile : https://www.linkedin.com/in/masuma-vahid-26b17b66/

        کامنت


          #5
          نوشته شده توسط masome vahid مشاهده پست
          بعید میدونم با ریست درست بشه ولی به هر حال هر غیر ممکنی هم ممکنه . تست کنید
          نویزی در محیط وجود نداره؟
          البته منظورم از تغییر دیوایس این بود که یه کارت استفاده کنید ببینید مشکل با کارت هم هست و یا اگه مقدوره با یه گیت وی دیگه هم تست کنید مثلا نیوراک
          به هر حال اگه مشکل از خط باشه دیگه کنترلش از دست شما خارجه
          من ریست فکتوری کردم و مجدد کانفیگ کردم ولی بازم نشده :(
          تمامی حالت های امپدانس و کدک رو هم تست کردم ولی نتیجه ای حاصل نشد
          کارتی ندارم که بتونم تست کنم
          می تونم دسترسی team viewer بدم بررسی کنید ؟

          کامنت


            #6
            ببینید این مشکل رو با تیم ویور دادن نمیشه troubleshoot کرد. باید حضوری بیام در محل و با کارت و .. تست های خودمو بگیرم تا بفهمم مشکل دقیقا از چیه.
            Instagram : https://www.instagram.com/iranlinuxforum

            Voip Trainer - Asterisk - Elastix - Agi Programming- NewRock

            Voip Expert :ASTERISK-ELASTIX-NewRock Certified-With Experience of Working With
            Sangoma-Digium-Openvox-Synway-Atcom-Quintum Tenor-Polycom-Yealink-Rtx-Snom
            Cisco Collaboration - CME-CUCM-CUPs-CUC-WEBEX
            LPI ( Fundamental - LPI1 and LPI2 ) - Monitoring: ZABBIX-VOIPMONITOR-NAGIOS - CCNA

            Linkedin Profile : https://www.linkedin.com/in/masuma-vahid-26b17b66/

            کامنت


              #7
              نوشته شده توسط masome vahid مشاهده پست
              ببینید این مشکل رو با تیم ویور دادن نمیشه troubleshoot کرد. باید حضوری بیام در محل و با کارت و .. تست های خودمو بگیرم تا بفهمم مشکل دقیقا از چیه.
              سلام
              من تصمیم گرفتم کارت A400 سنگوما بخرم و روی سرور HP DL380 G8 که سیستم عامل ESX 5.5 U1 داره نصب کنم و ماشین مجازی که الستیکس داره از این کارت استفاده کنه ولی می خوام قبل از خرید مطمئن شم که این کارت روی این سیستم عامل شناخته می شه یا نه ؟ توی سایت سنگوما نوشته که تمامی نسخه های لینوکس رو ساپورت می کنه ولی باز شک دارم که این قضیه شامل esx هم میشه یا نه ؟
              ممنون میشم از دوستان اگه کسی تجربه مشابه داره من رو راهنمایی کنه

              کامنت


                #8
                به نظرم قبل از خرید حتما تست کنید ببینید که مشکل قبلتون با کارت برطرف میشه ؟!
                Instagram : https://www.instagram.com/iranlinuxforum

                Voip Trainer - Asterisk - Elastix - Agi Programming- NewRock

                Voip Expert :ASTERISK-ELASTIX-NewRock Certified-With Experience of Working With
                Sangoma-Digium-Openvox-Synway-Atcom-Quintum Tenor-Polycom-Yealink-Rtx-Snom
                Cisco Collaboration - CME-CUCM-CUPs-CUC-WEBEX
                LPI ( Fundamental - LPI1 and LPI2 ) - Monitoring: ZABBIX-VOIPMONITOR-NAGIOS - CCNA

                Linkedin Profile : https://www.linkedin.com/in/masuma-vahid-26b17b66/

                کامنت


                  #9
                  نوشته شده توسط masome vahid مشاهده پست
                  به نظرم قبل از خرید حتما تست کنید ببینید که مشکل قبلتون با کارت برطرف میشه ؟!
                  آخه من کارتی برای تست ندارم :(
                  به یه چیز جدید رسیدم این که اگه فاصله میکروفن رو از دهن بیشتر کنی دیگه این قطعی و وصلی احساس نمیشه ولی چون صدای رفت و برگشت زیاده مجبورم Gain خط رو زیاد کنم که این کار این قطعی وصلی رو تشدید میکنه

                  کامنت


                    #10
                    متاسفانه همونطور که قبلا گفتم در مورد این مشکل بدون تست و بررسی نمیشه troublesoute بیشتری داشت
                    Instagram : https://www.instagram.com/iranlinuxforum

                    Voip Trainer - Asterisk - Elastix - Agi Programming- NewRock

                    Voip Expert :ASTERISK-ELASTIX-NewRock Certified-With Experience of Working With
                    Sangoma-Digium-Openvox-Synway-Atcom-Quintum Tenor-Polycom-Yealink-Rtx-Snom
                    Cisco Collaboration - CME-CUCM-CUPs-CUC-WEBEX
                    LPI ( Fundamental - LPI1 and LPI2 ) - Monitoring: ZABBIX-VOIPMONITOR-NAGIOS - CCNA

                    Linkedin Profile : https://www.linkedin.com/in/masuma-vahid-26b17b66/

                    کامنت

                    درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

                    انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

                    شبکه های اجتماعی

                    ایمیل مدیریت

                    Habili@linux-zone.org

                    در حال انجام ...
                    X