اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

سوال در مورد خطوط تلفنی E1

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

  • masome vahid
    پاسخ داد
    سلام. ببینید ضرورتا شما به ازای ۵۰ تا داخلی نباید ۵۰ تا خط داشته باشید. خط ها رو براساس نیاز شرکت به خط در نظر میگیرن نه تعداد داخلی
    شما می تونین ۳۰ تا داخلی داشته باشین با ۳ تا خط
    منتها تماس های همزمانتون ۳ تا میشه (هم وروردی و هم خروجی) که کاملا به شرکت موردنظر بستگی داره.

    می تونین ویپ راه اندازی کنید و یا اگر پاناسونیک دارید، با اون هم میشه راه انداخت .

    یک نظر بدهید:


  • alirezafc
    موضوعی را با عنوان سوال در مورد خطوط تلفنی E1 ایجاد کرد.

    سوال در مورد خطوط تلفنی E1

    باسلام و خسته نباشید
    ببخشید ما یه اداره داریم میخواهیم براش خطوط تلفن داخلی بکشیم. تعداد داخلی های ما حداقل 50 تا میشه. تا اونجایی که میدونم هر خط E1 ، تا 30 تماس همزمان رو شبیه سازی میکنه.
    با این حال آیا با یک لینک E1 ما میتونیم اینقدر داخلی رو پشتیانی کنیم یا باید بیشتر لینک بگیریم؟ و برای استفاده از تمام خطوط آیا ما باید حتما از سرور ویپ استفاده کنیم؟ اطلاعاتم در این زمینه خیلی کمه. ممنون میشم اگه پاسخ بدید.
    باتشکر

درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

شبکه های اجتماعی
در حال انجام ...
X