اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

مشکل در نصب برنامه ها در لینوکس

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

  • ma26
    پاسخ داد
    من الان سیستم عامل ویندوز xp روی این هاردم نصبه و لینوکس ندارم و میخوام روی یه هاد دیگه لینوکس دبیان نصب کنم. برای استفاده از اموزشی که قرار دادید باید اوبونتو داشته باشم.
    سخت افزار سیستمی که دارم قدیمیه و هاردی که میخوام لینوکس نصب کنم 40GB هست:
    CPU : intel celeron 2.4GHz
    RAM : 256Mb
    FX5200
    ممنون از اینکه به سوالم پاسخ دادید

    یک نظر بدهید:


  • amir
    پاسخ داد
    سلام. اگر براتون مقدوره یه لوکال ریپازیتوری راه اندازی کنید. به این صورت که یه سرور کوچیک با حداقل ریسورس بیارید بالا و فایل های dvd دبیان رو بریزید توی اون سروره، بعد موقع نصب پکیج آدرس این سرور ریپازیتوری تون رو برای دانلود و نصب بدید. خوبی این کار اینه که پکیج هاتون هم راحت میتونید به روز کنید و خیلی کارهای دیگه. آموزشش هم توی انجمن هست.

    آموزش راه اندازی ریپازیتوری لوکال با استفاده از apt-mirror در سیستم های دبیان و اوبونتو

    یک نظر بدهید:


  • ma26
    موضوعی را با عنوان مشکل در نصب برنامه ها در لینوکس ایجاد کرد.

    مشکل در نصب برنامه ها در لینوکس

    سلام امکان این که فایل های dvd سیستم عامل رو از سایت دبیان دانلود کنم و بریزم رو فلش و از طریق فلش نصب کنم وجود داره؟ چون نمیتوم از dvd یا cd استفاده کنم.
    تشکر
    آخرین ویرایش توسط maryam; در تاریخ/ساعت 08-15-2021, 03:37 AM.

درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

شبکه های اجتماعی
در حال انجام ...
X