مثلا فرض کنید سیستم 118 تماس گیرنده با کارشناس صحیت کرده سپس کارشناس اونو به یک سیستم اتومات می فرستد که شماره تلفن را بصورت گویا پخش می کند.
اطلاعیه
بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.
چطور یک کارشناس که با تماس گیرنده در حال صحبت هست می تواند تماس را دوباره به ivr ارسال کند
بستن
X
-
سلام به سادگی میتونین این کا رو انجام بدین
ببینین فرض کنین کانتکست ivr شما باشه: [main-ivr]
مثلا اینطوری:
و کانتکست داخلی هاتون هست: [from-internal]کد PHP:[main-ivr]
exten => s,1,answer()
exten => s,n,background(ivr)
exten => ..............
حالا کافیه در کانتکس داخلی ها که همون from-internal هست یه خط روت اضافه کنین به این صورت:
و استریک رو یه ریلود بدینکد PHP:[from-internal]
exten => 73,1,goto(main-ivr,s,1)
حالا کافیه داخلی ها تماس رو ترنسفر کنن به 73آخرین ویرایش توسط masome vahid; در تاریخ/ساعت 12-27-2014, 02:25 PM.
Instagram : https://www.instagram.com/iranlinuxforum
Voip Trainer - Asterisk - Elastix - Agi Programming- NewRock
Voip & Linux Trainer
kamailio-freeswitch-Asterisk-Issabel-fusion-Programming
Newrock-Sangoma-Digium-Openvox-Synway-Atcom-Quintum Tenor-Polycom-Yealink-Snom-yeastar-grandstream
Cisco Collaboration - CME-CUCM-CUPs-CUC-WEBEX
ZABBIX-VOIPMONITOR
Linux-Devops
Linkedin Profile : https://www.linkedin.com/in/masuma-vahid-26b17b66/
کامنت