اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

عدم ضبط مکالمات در FreePBX

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    سوال عدم ضبط مکالمات در FreePBX

    با سلام

    در FreePBX برای کاربران و ترانک ها اجبار ضبط مکالمات را تنظیم کردم چند روز هم ضبط مکالمات صحیح انجام شده
    ولی چند ساعتی هست که ضبط مکالمات صورت نمیگیره فقط CDR نمایش داده میشه

    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    #2
    سلام. وقت بخیر. این مشکل به چندین دلیل میتونه رخ بده. یکی اینکه فضای هاردتون پر شده باشده باشه. یا اینکه دیسک تان Read-Only شده باشد و دلایل دیگر در سیستم عامل و کانفیگ هاتون که نیاز هست توضیحات بیشتری بدید. همچنین کنسول استریسک رو میتونید باز کنید و اونجا لاگ ها رو مشاهده کنید که موقع ضبط مکالمات چه خطاهایی نمایش میده؟


    البته مورد اول رو من زیاد برخورد کردم که فضای هاردی که مکالمات در آن ذخیره میشود پر شده. برای بررسی فضای هارد دیسک تون میتونید از دستور df -TH استفاده کنید.

    کامنت


      #3
      ممنون ، یکبار ریبوت انجام دادم مشکل حل شد.

      کامنت

      درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

      انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

      شبکه های اجتماعی
      در حال انجام ...
      X