اطلاعیه

بستن
No announcement yet.

راهنمایی

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    راهنمایی

    سلام دوستان و اساتید عزیز ..من یک مرکز تلفن دارم که از کارتهای coral.telecamدر مدلهایdts/flc/mmcدر ان استفاده شده و 360 داخلی دارم و چهار خط شهری به ان وصل میباشد .در ضمن یک کارax400p در ضمن این کارت هم در یک کیس میبلشد که کار اپراتور رو انجام میده و از شهر هر کی زنگ بزنه اپراتور گویا به داخلیها وصل میکنه .حالا من میخوام کابلیت اینکه وقتی داخلی مشغول است به شخصی که با ان داخلی تماس گرفته در صف انتظار بذار ه در ضمن من تازه کار هستم .راستی میخوام برا این مرکز یک نرم افزار مانیتورینگ هم راه بندازم که هزینه مکالمات همکاران رو بشه حساب کرد و دوستان اپراتور با استفاده از کامپیوتر بتونند شماره گیری کنند .میگن که با گوشی الگانس سخته و کارشون مشکل است دوستان میگن که ما میخوایم که با راه اندازی مانیتورینگ ببینیم کدام داخلی مشغول است یا کدام داخلی با داخلی دیگر تماس گرفته .دوستان راهنمایی کنید با تشکر

    #2
    سلام
    از چه نرم افزاری استفاده میکنید ؟

    کامنت


      #3
      سلام دوست عزیز برنامه نویسی سروری که داخلیها روی ان است من با هایپر ترمینال برنامه اونو مینویسم ولی کیسی که اپراتور گویا روی ان است فکر کنم elastix باشه چون برای بزرگتر شدن عکس روی آن کلیک کنید

نام:	2_e0a70f72bdae9885bfc32d7cd19a26a1_s.png
نمایش ها:	1
اندازه:	148.8 KB
شناسه:	16971 با تشکر
      آخرین ویرایش توسط افشین سالاری; در تاریخ/ساعت 12-10-2013, 04:11 PM.

      کامنت


        #4
        نوشته شده توسط افشین سالاری مشاهده پست
        سلام دوستان و اساتید عزیز ..من یک مرکز تلفن دارم که از کارتهای coral.telecamدر مدلهایdts/flc/mmcدر ان استفاده شده و 360 داخلی دارم و چهار خط شهری به ان وصل میباشد .در ضمن یک کارax400p در ضمن این کارت هم در یک کیس میبلشد که کار اپراتور رو انجام میده و از شهر هر کی زنگ بزنه اپراتور گویا به داخلیها وصل میکنه .حالا من میخوام کابلیت اینکه وقتی داخلی مشغول است به شخصی که با ان داخلی تماس گرفته در صف انتظار بذار ه در ضمن من تازه کار هستم .راستی میخوام برا این مرکز یک نرم افزار مانیتورینگ هم راه بندازم که هزینه مکالمات همکاران رو بشه حساب کرد و دوستان اپراتور با استفاده از کامپیوتر بتونند شماره گیری کنند .میگن که با گوشی الگانس سخته و کارشون مشکل است دوستان میگن که ما میخوایم که با راه اندازی مانیتورینگ ببینیم کدام داخلی مشغول است یا کدام داخلی با داخلی دیگر تماس گرفته .دوستان راهنمایی کنید با تشکر
        این تجهیزاتی که نام بردین رو من خیلی باهاشون آشنایی ندارم ولی اگه میخواهید که مانیتورینگ قوی داشته باشید و بتونین هزینه مکالمات همکاران تون رو حساب کنید دو تا راه من پیشنهاد میدم یکی اینکه میتونید از تجهیزات سیسکو استفاده کنید یکی دیگه اینکه از الستیکس یا استریسک استفاده کنید .
        مخصوصا الستیکس که خودش مانیتورینگ قویی هم داره و در لحظه میتونی چک کنی که چه داخلی به کجا زنگ زده و با کی و چه شماره ای داره صحبت میکنه و اینکه حتی چند دقیقه هست که داره صحبت میکنه .
        تماس گیرنده موقعی که به شرکت تون زنگ میزنه و اپراطورهاتون مشغول هستند برای اینکه تماسش قطع نشه میتونید از صف انتظار الستیکس و استریسک استفاده کنید که خیلی امکانات هم در اختیارتون میزاره که بتونین روت های خوبی برای انتقال تماس هاتون باش بنویسید .
        امیدوارم مطالب به دردتون خورده باشه .

        کامنت


          #5
          سلام دوست عزیز ممنون از راهنمایی که کردین من تازه کار هستم میشه توضیح بدین که چطوری میشه مانیتورینگ را با الستیکس راه انداخت با تشکر

          کامنت


            #6
            نوشته شده توسط افشین سالاری مشاهده پست
            سلام دوست عزیز ممنون از راهنمایی که کردین من تازه کار هستم میشه توضیح بدین که چطوری میشه مانیتورینگ را با الستیکس راه انداخت با تشکر
            سلام افشین جان
            مانیتورینگ رو الستیکس به صورت پیش فرض هستش . شما الستیکس رو اول از همه نصب کن بعد من کمکت میکنم برا مانیتورینگ .
            هر سوالی هم داشتی از نصب و کانفیگ گرفته تا فعال کردن فیچر های الستیکس میتونی توی بخش الستیکس بپرسی خودم تا جایی که بتونم کمک میکنم .

            من قلبی بزرگ با رویاهایی بزرگ دارم. دانسته هایمان را با هم به اشتراک بگذاریم.

            کامنت


              #7
              سلام دوست عزیز دست شمت درد نکند .کارهایی که گفتین رو انجام میدم

              کامنت

              درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

              انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

              شبکه های اجتماعی

              ایمیل مدیریت

              Habili@linux-zone.org

              در حال انجام ...
              X