اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

نمایش محصولات فروخته شده در ویتایگر

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    نمایش محصولات فروخته شده در ویتایگر

    سلام بر دوستان و همکاران در مورد ویتایگر سوال داشتم از دوستان و همکاران تجربه کار با vitiger رو دارن؟ میخواستم بدونم ویتایگر این قابلیت رو داره که ببینیم به یک مشتری چه تعداد جنس فروختیم؟ به صورت پیش فرض فقط فاکتورهای مشتری رو نشون میده یا باید کاستومایز بشه ؟
    ممنون

    #2
    با دو تا راهکار میشه این موضوع رو فهمید. اول : میشه از طریق گزارش گیری از فاکتورها و ارتباطش با کالا و مشتری این موضوع رو خروجی بگیریم. دوم : با نوشته یه گردش کار کاستومایز بعد از ثبت فاکتور، ارتباط مشتری با کالا و تعدادش رو اضافه کرد و همیشه تو پرونده مشتری، این موضوع رو دید.

    یه راهکار دیگه هم به ذهنم میرسه برای مواقعی که از ماژول دارایی ها هم استفاده بشه به استاندارد تر است. در این صورت ارتباط مشتری با دارایی های خریداری شده رو مشخص میکنیم.

    راهکار استاندار آخر چند مزیت داره: اول اینکه شماره سریاله مختص کالا رو در ارتباط با مشتری داریم. دوم: پیدا کردن تعدادش ساده تر است. سوم: سابقه با جزییات بیشتر ثبت میشه مثله زمان فروش و ... و چهارم: خود مشتری نیز میتونه با ورود به پورتال، سابقه خرید خودش، کالاهایی که خریداره کرده و زمان پایان گارانتیه محصولاتش رو ببینه.

    من قلبی بزرگ با رویاهایی بزرگ دارم. دانسته هایمان را با هم به اشتراک بگذاریم.

    کامنت


      #3
      مهندس واقعا ممنون از راهنمایی کامل :Respect:
      فقط ی مورد ماژول دارایی رو من ندارم این ماژول ب چ صورت هست؟
      بازم ممنون

      کامنت


        #4
        خواهش میکنم. ماژول دارایی به صورت پیش فرض وجود داره با نام Assets. ارتباط اصلی ماژول دارایی ها با کالاهاس. پس از تعریف کالای خود در ماژول کالا ها و ثبت قیمت و موجودی آن، شما میتوانید با وارد کردن سریال نامبر های مرتبط با این کالا در ماژول دارایی ها، همیشه از وضعیت هر سریال نامبر مشخص، مطلع باشید.

        به عنوان مثال، در ابتدا سریال نامبر خاصی در وضعیت: در انبار هست. بعد از فروش به وضعیت فروخته شده تغییر کرده و ارتباط آن دارایی با فاکتور برقرار میشود. تا اینجا اطلاعات مهمی در رابطه سریال نامبر مذکور در سیستم ثبت شده مانند : تاریخ فروش، تاریخ اتمام گارانتی، نوع کالا، شماره فاکتور فروش، نام مشتری، وضعیت دارایی و ... .

        به این شکل همیشه اطلاعات مربوط به یک سریال نامبر در سیستم وجود داشته و اگر روزی سریال نامبر مورد نظر برای گارانتی و خدمات پس از فروش مراجعه کنه، به راحتی قابل شناسایی بوده و ثبت تغییرات و تعمیرات و تمامی خدمات پس از فروش خود بر روی سریال نامبر مراجعه شده نیز به تکمیل تاریخچه این کالای خاص کمک میکند.

        من قلبی بزرگ با رویاهایی بزرگ دارم. دانسته هایمان را با هم به اشتراک بگذاریم.

        کامنت

        درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

        انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

        شبکه های اجتماعی
        در حال انجام ...
        X