اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

مشکل الستیکس با forward ip فایروال

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    مشکل الستیکس با forward ip فایروال

    یه سرور الستیکس داریم و 2 تا شبکه داخلی با گت وی های مختلف .
    روی فایروال آی پی سرور الستیکس رو برای هر دو تا شبکه فروارد کردیم به سرور و همچنین همه پورتها روی فایروال باز هست.
    مشکلی که هست اینه که تعدادی از داخلی ها روی تلفن ها خطای رجستر فیل میدن و در صورتی که تلفن رو هم عوض کنیم و همین داخلی که فیل هست رو روش ست کنیم باز رجستر فیل میده.
    داخلی هایی که رجستر فیل شدن هیچ لاگی روی سرور نداره(داخلی هایی که رجستر شدن لاگشون موجوده)
    در صورتی که داخلی که رجستر شده رو روی یکی از دستگاههای تلفنی که شماره داخلیش رجستر فیل میده ست کنیم رجستر میشه و هیچ مشکلی هم نداره.
    اونای که رجستر فیل میده رو مستقیم که به سرور وصل کنیم(مستقیم به سویچ شبکه ای که الستیکس بهش وصله و بدون فایروال) رجستر میشه و مشکلی هم نداره
    مشکل میتونه از چی باشه؟!

درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

شبکه های اجتماعی
در حال انجام ...
X