اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

مشکل با الستیکس

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    مشکل با الستیکس

    سلام دوستان عزیز
    من دو سرور الستیکس دارم سرور A با کارت سنگوما AFT-B600 و سرور B با کارت AFT-A200 هر دو سرور روی یک تلفن با اکانت های جداگانه ست شده حالا مشکلی که دارم با DTMF هست به صورتی که با سرور B با هر شرکتی که تماس می گیرم و زمان پخش ivr عدد رو وارد می کنیم چندین بار عدد رو تکرار می کنه در صورتی که سرور A با همون تلفن این اشکال رو نداره
    ضمنا از گیت وی هم استفاده نمی کنم که بخاطر تداخل DTMF ها باشه
    خیلی دردسر ساز شده برام لطفا پاسخ بدید
    :241:

    #2
    سلام تلفنتون چيه؟!
    Instagram : https://www.instagram.com/iranlinuxforum

    Voip Trainer - Asterisk - Elastix - Agi Programming- NewRock

    Voip Expert :ASTERISK-ELASTIX-NewRock Certified-With Experience of Working With
    Sangoma-Digium-Openvox-Synway-Atcom-Quintum Tenor-Polycom-Yealink-Rtx-Snom
    Cisco Collaboration - CME-CUCM-CUPs-CUC-WEBEX
    LPI ( Fundamental - LPI1 and LPI2 ) - Monitoring: ZABBIX-VOIPMONITOR-NAGIOS - CCNA

    Linkedin Profile : https://www.linkedin.com/in/masuma-vahid-26b17b66/

    کامنت


      #3
      نوشته شده توسط masome vahid مشاهده پست
      سلام تلفنتون چيه؟!
      ممنونم از پاسختون خانم مهندس
      تلفنم yealink هست منتها اگه مشکل از تلفن بود روی سرور A هم دچار مشکل می شدم!!!!
      میتونه مورد سخت افزاری از کارت باشه؟؟؟؟
      آخرین ویرایش توسط ehsan.dor; در تاریخ/ساعت 05-17-2015, 09:26 AM.

      کامنت


        #4
        خوب تنظیمات جداگانه ای برای هر اکانت (داخلی) در آی پی فون موجوده
        شما در همون تب اکانت قسمت advanced برید البته برای داخلی که مشکل داره و گزینه ی dtmf mode رو تغییر بدین مثلا بذارین رو حالت
        inband و تست بگیرید.
        نتیجه رو اعلام کنید.
        آخرین ویرایش توسط masome vahid; در تاریخ/ساعت 05-17-2015, 08:50 PM.
        Instagram : https://www.instagram.com/iranlinuxforum

        Voip Trainer - Asterisk - Elastix - Agi Programming- NewRock

        Voip Expert :ASTERISK-ELASTIX-NewRock Certified-With Experience of Working With
        Sangoma-Digium-Openvox-Synway-Atcom-Quintum Tenor-Polycom-Yealink-Rtx-Snom
        Cisco Collaboration - CME-CUCM-CUPs-CUC-WEBEX
        LPI ( Fundamental - LPI1 and LPI2 ) - Monitoring: ZABBIX-VOIPMONITOR-NAGIOS - CCNA

        Linkedin Profile : https://www.linkedin.com/in/masuma-vahid-26b17b66/

        کامنت


          #5
          نوشته شده توسط masome vahid مشاهده پست
          خوب تنظیمات جداگانه ای برای هر اکانت (داخلی) در آی پی فون موجوده
          شما در همون تب اکانت قسمت advanced برید البته برای داخلی که مشکل داره و گزینه ی dtmf mode رو تغییر بدین مثلا بذارین رو حالت
          inband و تست بگیرید.
          نتیجه رو اعلام کنید.
          قبلا با استفاده از مطالب قبلی همین انجمن اینکار رو کردم مشکل با بعضی از ivr ها حل شد اما اون IVR که مد نظر من بود بدتر هم شد با انتخاب یک شماره چندین بار متوالی ( که از دفعات قبل خیلی بیشتره) شماره گیری میشه

          کامنت


            #6
            روی اون یکی مد دیگه هم تست کنید

            کامنت

            درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

            انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

            شبکه های اجتماعی
            در حال انجام ...
            X