اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

قطع نشدن تماس در الستیکس

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    قطع نشدن تماس در الستیکس

    سلام
    دوستان وقتی کسی از بیرون تماس میگیره و سافت فون ما زنگ میخوره وقتی از روی سافت فوق ریجکت میکنیم یعنی تماس را قطع میکنم اونطرف تماس گیرنده هنوز داره بوق می خوره و بعد از چمد سانیه دوباره سافت فون زنگ می خوره...!!!

    کارت اتکام داریم

    اینم تنظیمات chan_dahdi,conf

    کد:
    [trunkgroups]
    
    
    [channels]
    context=from-pstn
    signalling=fxs_ks
    rxwink=300		; Atlas seems to use long (250ms) winks
    usecallerid=yes
    hidecallerid=no
    callwaiting=yes
    usecallingpres=yes
    callwaitingcallerid=yes
    threewaycalling=yes
    transfer=yes
    canpark=yes
    cancallforward=yes
    callreturn=yes
    echocancel=yes
    echocancelwhenbridged=no
    faxdetect=incoming
    echotraining=800
    rxgain=0.0
    txgain=0.0
    callgroup=1
    pickupgroup=1
    
    
    ;Uncomment these lines if you have problems with the disconection of your analog lines
    busydetect=yes
    busycount=3
    
    
    
    
    immediate=no

    #2
    سلام لاگ های استریسک باید بررسی بشه . لاگ تماس تون رو بزارید ببینیم از طریق لاگ مشکل رو میشه پیدا کرد.

    کامنت


      #3
      داخلی شما داخل صف قرار داره؟

      کامنت


        #4
        من هم همین مشکل رو دارم.

        تماس هایی که میرسن به الستیکس وقتی از طرف تماس گیرنده قطع میشه الستیکس تماس رو قطع نمیکنه و ivr رو پخش میکنه و میفرسته داخل صف و تا زمانی که کسی پاسخ نده از صف خارج نمیشن با اینکه تماس گیرنده قطع کرده!

        تماسها از طریق ترانک تنور به الستیکس وارد میشوند. لطفا راهنمایی کنید.
        حدودا 2000 تا تماس تا زمانی که تماس رو پاسخ ندادم ثبت شده.
        برای بزرگتر شدن عکس روی آن کلیک کنید

نام:	Untitled.jpg
نمایش ها:	1
اندازه:	58.7 KB
شناسه:	17043

        کامنت


          #5
          نوشته شده توسط ab_1399 مشاهده پست
          من هم همین مشکل رو دارم.

          تماس هایی که میرسن به الستیکس وقتی از طرف تماس گیرنده قطع میشه الستیکس تماس رو قطع نمیکنه و ivr رو پخش میکنه و میفرسته داخل صف و تا زمانی که کسی پاسخ نده از صف خارج نمیشن با اینکه تماس گیرنده قطع کرده!

          تماسها از طریق ترانک تنور به الستیکس وارد میشوند. لطفا راهنمایی کنید.
          حدودا 2000 تا تماس تا زمانی که تماس رو پاسخ ندادم ثبت شده.
          [ATTACH=CONFIG]891[/ATTACH]
          سلام این به این علت هست که تنور تماس ها رو هنگ آپ نمیکنه . تنظیمات busy tone رو در تنور انجام بدین و اطلاع بدین.

          من قلبی بزرگ با رویاهایی بزرگ دارم. دانسته هایمان را با هم به اشتراک بگذاریم.

          کامنت


            #6
            سلام. ممنون از پاسختون.
            من تنظیمات مختلف رو روی تنور ست کردم اما باز هم مشکل باقی است. تماسی که از طرف شماره گیرنده قطع میشه رو سیستم متوجه نمیشه.
            لطفا اگر تنظیم خاصی مد نظر هست بفرمایید.

            کامنت


              #7
              نوشته شده توسط ab_1399 مشاهده پست
              سلام. ممنون از پاسختون.
              من تنظیمات مختلف رو روی تنور ست کردم اما باز هم مشکل باقی است. تماسی که از طرف شماره گیرنده قطع میشه رو سیستم متوجه نمیشه.
              لطفا اگر تنظیم خاصی مد نظر هست بفرمایید.
              فکر کنم این لینک مشکل تون رو برطرف کنه :
              آخرین ویرایش توسط Habili; در تاریخ/ساعت 07-18-2021, 09:00 PM.

              کامنت


                #8
                نه عزیز متاسفانه این ها رو قبلا انجام دادم و بازهم مشکل باقیه.
                ضمنا برای ارتباط با تنور sip trunck تعریف کردم.

                کامنت


                  #9
                  نوشته شده توسط linuxtrack مشاهده پست
                  فکر کنم این لینک مشکل تون رو برطرف کنه :
                  این تنظیمی که گفتین برای موقعی هست که از کارت شهری روی سرور استفاده بشه.

                  نوشته شده توسط ab_1399 مشاهده پست
                  نه عزیز متاسفانه این ها رو قبلا انجام دادم و بازهم مشکل باقیه.
                  ضمنا برای ارتباط با تنور sip trunck تعریف کردم.
                  مشکل از سمت ترانک نیست و اگه مشکلی داشت که کلا تماس سمت الستیکس نمی آمد. همانطور که گفتم تنظیمات تنور باید بررسی بشه که مربوط به tone ها میباشد. در حقیقت تنور نمیفهمه که تماس هنگ آپ شده. مدل تنور تون چی هست ؟
                  آخرین ویرایش توسط Habili; در تاریخ/ساعت 07-18-2021, 09:00 PM.

                  من قلبی بزرگ با رویاهایی بزرگ دارم. دانسته هایمان را با هم به اشتراک بگذاریم.

                  کامنت


                    #10
                    Tenor AXT2400
                    تنظیمات مختلف رو توی قسمت CAS Signaling Group انجام دادم. مشکل هنوز از طرف بیرون باقی است.

                    اگه تنظیمات خاصی مد نظر هست بفرمایید.

                    کامنت


                      #11
                      میشه بفرمایید چه تنظیماتی برای busy tone انجام دادین ؟

                      من قلبی بزرگ با رویاهایی بزرگ دارم. دانسته هایمان را با هم به اشتراک بگذاریم.

                      کامنت


                        #12
                        این تنطیمات قسمت سیگنالینگ تنور:
                        برای بزرگتر شدن عکس روی آن کلیک کنید

نام:	cas1.jpg
نمایش ها:	1
اندازه:	143.7 KB
شناسه:	17051برای بزرگتر شدن عکس روی آن کلیک کنید

نام:	cas2.jpg
نمایش ها:	1
اندازه:	176.5 KB
شناسه:	17052برای بزرگتر شدن عکس روی آن کلیک کنید

نام:	cas3.jpg
نمایش ها:	1
اندازه:	160.8 KB
شناسه:	17053برای بزرگتر شدن عکس روی آن کلیک کنید

نام:	cas4.jpg
نمایش ها:	1
اندازه:	170.3 KB
شناسه:	17054

                        تماس ورودی درصورتی که تماس گیرنده قبل از وصل شدن به داخلی قطع کنه قطع نمیشه. کسی میتونه راهنمایی کنه؟

                        کامنت


                          #13
                          در قسمت Tone Profile فرکانس و زمان سیکل بوق اشغال را تعریف کردید؟
                          فرکانس Tone در ایران برابر 425 هرتز بوده و زمان on/off در بعضی مکانها 500ms و در بعضی جاهای دیگه 250ms هست.
                          Instagram : https://www.instagram.com/iranlinuxforum

                          Voip Trainer - Asterisk - Elastix - Agi Programming- NewRock

                          Voip Expert :ASTERISK-ELASTIX-NewRock Certified-With Experience of Working With
                          Sangoma-Digium-Openvox-Synway-Atcom-Quintum Tenor-Polycom-Yealink-Rtx-Snom
                          Cisco Collaboration - CME-CUCM-CUPs-CUC-WEBEX
                          LPI ( Fundamental - LPI1 and LPI2 ) - Monitoring: ZABBIX-VOIPMONITOR-NAGIOS - CCNA

                          Linkedin Profile : https://www.linkedin.com/in/masuma-vahid-26b17b66/

                          کامنت


                            #14
                            ممنون...
                            این مشکل قطع شدن با همون تنظیماتی که توی پست قبل گفته بودم برطرف شد تقریبا.

                            تنظیماتی که گفتید رو هم ست کردم.برای بزرگتر شدن عکس روی آن کلیک کنید

نام:	tone.jpg
نمایش ها:	1
اندازه:	121.2 KB
شناسه:	17058
                            اما مشکل دیگه ای که هست اینه که تماس درصورتی که برای مدتی طرفین سکوت کنند قطع میشه. البته این زمانش خیلی کم و نامشخص به نظر میرسه.
                            تنظیمات همینهاییه که گذاشتم. مشکل از سیستمه یا مخابرات؟! چطور میشه برطرفش کرد؟

                            کامنت


                              #15
                              برای اینکه متوجه بشین از مخابرات هست خط تلفن تون رو به یک تلفن آنالوگ وصل کنید و تست بگیرین ببینین بازم با سکوت کردن قطع میشه بعد از اون مدت معین ؟

                              من قلبی بزرگ با رویاهایی بزرگ دارم. دانسته هایمان را با هم به اشتراک بگذاریم.

                              کامنت

                              درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

                              انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

                              شبکه های اجتماعی
                              در حال انجام ...
                              X