سلام دوستان من توی فایل queues.conf یک queue ساپورت به صورت زیر درست کردم که چهارتا agent هم عضوش هستند.
من خط ایوان دارم بعد از روی ivr تماس این خط رو 8888333 مستقیما فرستادم رو صف ساپورت که درست کردم. تماس با موفقیت انجام میشه و داخلی های صف زنگ میخورند ولی موقعی که تماس به صف وصل میشه تا زمانیکه اپراتور گوشی رو بر میداره صدای بوقی شنیده نمیشه و سکوت محض هستش. روتی که در ivr تعریف کردم به صورت زیر هستش :
کسی تا حالا این مشکل رو داشته؟؟؟ لطفا اگر تجربه ای در این زمینه دارید به اشتراک بگذارید. با تشکر
کد PHP:
[support]
strategy = rrmemory
wrapuptime = 0
timeout = 10
announce-frequency = 25
musicclass = light
monitor-type = MixMonitor
monitor-format = wav
eventwhencalled = yes
member => SIP/1000
member => SIP/1001
member => SIP/1002
member => SIP/1003
کد PHP:
exten => 8888333,1,queue(support)
کامنت