اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

استفاده از یک استریسک به عنوان gateway

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    استفاده از یک استریسک به عنوان gateway

    سلام دوستان خوبم

    (پروژه در یک مجتمع آموزشی)
    من یک VoIP DLINK DVX-2004 دارم که چون با اینترفیس نمیتونستم کار کنم با ssh متصل شدم به هسته برنامه و استریسکش رو کانفیگ کردم. و الان 2 ساله که داره کار میکنه و مشکلی نداشته.

    حالا میخوام یکم پیشرفتش بدم و سیستم رو بیارم روی الستیکس تا بتونم یکسری خدمات خاصی به مشتریامون بدم مثلا اتصالش به بانک mysql برای دریافت نمرات بچه ها.

    حالا برای اینکه نخوام از کارت های استریسک چون قیمت های بالایی دارن استفاده کنم مجبورم از gateway ها استفاده کنم که اینم مستلزم هزینس

    من میخوام بدونم امکانش هست با همین DVX-2004 من کار GATEWAY رو بکنم و خطوط ما به واسط این به سرور الستیکس ما متصل بشن؟! هم تماس های خروجی هم ورودی

    با تشکر

    #2
    سلام اگه اشتباه نکنم این دستگاه یه pbx هستش که پورت fxo هم داره در نتیجه از همون ssh استفاده کنین و تنظیمات سمت کارت fxo که در دستگاه موجود هست رو انجام بدین
    در مورد اتصال به mysql که نیاز به الستیکس ندارین از همون استریسکی که میگین روش هست استفاده کنین و با agi به مای اسکیول وصلش کنین.
    Instagram : https://www.instagram.com/iranlinuxforum

    Voip Trainer - Asterisk - Elastix - Agi Programming- NewRock

    Voip Expert :ASTERISK-ELASTIX-NewRock Certified-With Experience of Working With
    Sangoma-Digium-Openvox-Synway-Atcom-Quintum Tenor-Polycom-Yealink-Rtx-Snom
    Cisco Collaboration - CME-CUCM-CUPs-CUC-WEBEX
    LPI ( Fundamental - LPI1 and LPI2 ) - Monitoring: ZABBIX-VOIPMONITOR-NAGIOS - CCNA

    Linkedin Profile : https://www.linkedin.com/in/masuma-vahid-26b17b66/

    کامنت


      #3
      ممنونم از پاسختون
      آیا این تاپیک میتونه کمکم کنه؟!
      آخرین ویرایش توسط Habili; در تاریخ/ساعت 07-18-2021, 07:48 PM.

      کامنت


        #4
        این لینک آموزش ترانک بین الستیکس و استریسک هست چیزی که مد نظر شماست من فکر کنم متفاوت باشه شما میخواهید در دیوایس تون که استریسک روش نصب هست تنظیمات port های FXO را انجام بدین که مصداق اینه که مثلا روی کیس ساده لینوکس ریختین سپس روش استریسک نصب کردین و بعد یک کارت با پورت های آنالوگ روی این کیس نصب کردید. دیوایس شما هم دقیقا مثل همین مثالی بود که زدم در نتیجه برای استفاده از پورت های fxo کارتی که درون این سخت افزار موجود هست شما باید تنظیمات مربوط به کارت آنالوگ روی استریسک رو انجام بدید و نه چیز دیگه ای و برای اتصال به mysql هم در استریسک تون از agi استفاده کنید. لذا لینکی که گفتید اصلا مشکل شما رو حل نمیکنه.

        کامنت

        درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

        انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

        شبکه های اجتماعی
        در حال انجام ...
        X