اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

خطای laravel.log could not be opened: failed to open stream: Permission denied

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    خطای laravel.log could not be opened: failed to open stream: Permission denied

    سلام. من تازه شروع کردم به لاراول کار کردن. مدام به خطای زیر میخورم. من هاستم رو روی WHM/cPanel بالا آوردم کمی جستجو کردم متوجه شدم مربوط به سطوح دسترسی فایل laravel.log در سی پنل هستش.
    کد PHP:
    The stream or file "/home/mysite/public_html/local/storage/logs/laravel.log" could not be openedfailed to open streamPermission denied 


    ممنون میشم بابت حل مشکل راهنمایی کنید.

    #2
    سلام. پرمیژن دایرکتوری storage رو به همراه ساب دایرکتوری هاش به 777 تغییر بدید که فول پرمیژن بشه مشکل تون حل میشه.
    کد PHP:
    chmod -R 755 /home/mysite/public_html/local/storage 


    اگر با مورد بالا حل نشد SELINUX تون رو هم چک کنید اگر فعال باشه اون میتونه باعث این مشکل باشه. برای این کار selinux رو غیر فعال کنید.
    اینستاگرام انجمن لینوکس ایران : https://www.instagram.com/iranlinuxforum

    کامنت


      #3
      ممنون. موقع نصب سی پنل selinux غیرفعال میشه خودش. ولی پرمیژن فولدر storage رو که روی 777 گذاشتم اوکی شد.

      کامنت


        #4
        البته تغییر پرمیژن راه اصولی نیست. من پیشنهاد میکنم ابتدا پرمیژن ها رو به حالت اول برگردونید بعد owner دایرکتوری تون رو چک کنید که باید صاحب دایرکتوری و گروه آن هم گروهی باشه که مربوط به وب سرور تون هست. مثلا اگر وب سرورتان آپاچی هست باید روی www-data باشه. با دستور ls -la میتونید صاحب و گروه دایرکتوری تون رو مشاهده کنید سپس با دستور chown هم میتونید این موارد رو تغییر بدید :
        کد PHP:
        # ls -la

        # sudo chown -R $USER:www-data storage 



        یه مورد دیگه هم که دیدم گهگاهی توی تنظیمات وب سرور سی پنل تعریف میشه که هر کسی با یوزر خودش اجرا بشه. که اگر از تنظیمات php یوزر رو تغییر بدن و یه چیز دیگه ست بشه باعث ایجاد این مشکل میشه. البته باید لاگ ها رو چک کنید ببینید با یوزر درستی دارن اجرا میشند یا نه؟

        کامنت

        درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

        انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

        شبکه های اجتماعی
        در حال انجام ...
        X