اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

تفاوت بین پارتیشن / و home

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    تفاوت بین پارتیشن / و home

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت اساتید و دوستان محترم . طلب پوزش دارم به خاطر این سوال مبتدی بنده، تفاوت / و home در سیستم های دسکتاپ را متوجه نشدم و موفق نشدم کاملا درکش کنم میشه خواهش کنم به بنده یک توضیح کلی بدهید در موردشان با تشکر :big-roos:

    #2
    / مسیر پوشه اصلی سیستم است که همه چی توشه هر یوزری یه home دارد یعنی جایی که داکیومنت ها و دانلود ها و ... توشه اما کل سیستم فقط یدونه / دارد.

    کامنت


      #3
      معذرت می خوام واجب در هر سیستمی چه خانگی و چه سرور و چه سیستم شبکه ساخته بشه درست گفتم ؟

      کامنت


        #4
        در سیستم های مبتنی بر ایده پاسیکس یک ساختار منطقی از دایرکتوری ها ایجاد شده است، مثال بزنم، فکر کنید یک زمین بزرگ چند هکتاری به شما دادند، خوب یک قسمت ساختمانی می سازی چند واحد دارد برای زندگی ساکنین، به عنوان خانه، یک جایی یک کارگاه می سازی، انبار می سازی و ... این هم همین هست / همان چند هکتار زمین هست، home هم مثل همان ساختمانی هست که برای ساکنین ساخته شده.
        اینستاگرام انجمن لینوکس ایران : https://www.instagram.com/iranlinuxforum

        کامنت

        درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

        انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

        شبکه های اجتماعی
        در حال انجام ...
        X