اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

مشکل در بک آپ گرفتن از کل SD کارت در ترمینال لینوکس

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    مشکل در بک آپ گرفتن از کل SD کارت در ترمینال لینوکس

    درود بر همه دوستان
    من میخوام از نسخه ای از لینوکس که روی یک sd کارت نصب شده بکاپ بگیرم.بصورت کامل یعنی جوری که حتی از فایل بوتشم هم بکاپ گرفته بشه. چطور میتونم در کالی لینوکس چنین کاری بکنم؟؟؟
    نسخه ای که روی sd کارت نصب شده نمیدونم چیه فقط میدونم از زیر شاخه های لینوکسه. میخوام اینجوری باشه که sd کارت اصلی رو از یک پورت و sd کارت خام رو به یک پورت دیگه وصل کنم و بعد دستوری بدم که کل محتویات sd کارت اصلی منتقل بشه روی sd کارت خام . منتها بشرطی که بوت هم منتقل بشه.
    از دوستانی که توی این زمینه تجربه دارن خواهش میکنم راهنماییم کنن.
    با تشکر
    آخرین ویرایش توسط haro; در تاریخ/ساعت 09-28-2018, 06:33 PM.

    #2
    سلام از دستور dd میتونید استفاده کنید.
    کد PHP:
    sudo dd if=/dev/sdb of=/dev/sdc bs=32M 
    sdb آدرس دیسک شماره یک هست و sdc آدرس دیسک شماره دو هست که با دستور dd میتونید به صورت فول بک آپ و سکتور به سکتور از یک دیسک کپی بگیرید. پیشنها دمیکنم آموزش زیر رو هم ببینید. چگونگی Clone یا backup گرفتن از دیسک لینوکس با استفاده از clonezilla

    کامنت


      #3
      با درود مجدد
      یکدنیا ممنون و سپاسگزارم
      امیدوارم همیشه در کاراتون موفق و پیروز باشین

      کامنت

      درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

      انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

      شبکه های اجتماعی
      در حال انجام ...
      X