اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

Task failed Error: The remote certificate is invalid according to the validation procedure.

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    Task failed Error: The remote certificate is invalid according to the validation procedure.

    سلام دوستان. دیروز vcenter 6.5 رو به vcenter 6.7 آپگرید کردم که بعد از این کار job هایی که در veeam backup ام تعریف کرده بودم از کار افتادن و با خطای زیر مواجه میشدم :
    کد PHP:
    Task failed ErrorThe remote certificate is invalid according to the validation procedure
    مشکل از ناسازگاری veeam backup 9.5.1536 با vcenter 6.7 بودش. برای حل مشکل veeam backup رو به ورژن 9.5.1922 آپگرید کردم و مشکل برطرف شد. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که اگر veeam backup ورژن 9.5.0.1922 دارید و vcenter شما ورژن 6.7 میباشد با همین آپگرید veeam backup قدیمی تان به ورژن 9.5.0.1922 مشکل تان برطرف خواهد شد ولی اگر شما از vcenter 6.7 update 1 استفاده میکنید علاوه بر آپگرید veeam backup قدیمی تان به ورژن 9.5.0.1922 میبایست فایل ریجیستر ویندوز سرور veeam backup تان را همانند زیر تغییر بدید.

    ابتدا به مسیر زیر بروید :
    کد PHP:
    HKLM/SOFTWARE/Veeam/Veeam Backup and Replication 
    و مقدار زیر را ایجاد کنید.
    کد PHP:
    ValueVMwareOverrideApiVersion
    Type
    Multi-String Value (REG_MULTI_SZ)
    Data6.7.1=6.7 
    بعد از ساختن مقدار بالا در ریجیستری، شما میبایست یک بار سرور veeam backup تان را reboot کنید.

درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

شبکه های اجتماعی
در حال انجام ...
X