با سلام و خسته نباشید خدمت دوستان سوالی داشتم در مورد CDR پورت همینطور که اکثر دستگاه ها مرکز تلفن یک پورت رپورتینگ دارند یا از طریق یک پورت یا از طریق یک درگاه سریال این اطلاعات رو به صورت realtime در اختیار ما قرار میدهند در دستگاه های سنگوما و کارن از طریق یک فایل این امکان میسر است یعنی این فایل را خوانده می شود و رپورت برای ما قابل استخراج است در آستریسک و الستیکس این فایل به صورتی که بعد از پایان مکالمه ذخیره میشود ولی اصولا یک فایل یک جدول و یا یک پورت باید باشد که CRM ها با مانیتور آن از زنگ خوردن و پاسخگویی به صورت رئال تایم با خبر شوند در مورد این پرورت یا جدول یا فایل ویا حتی پلاگینی که این کار را انجام دهد کسی اطلاعاتی دارد؟