اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

استفاده از برنامه queue در freepbx

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    استفاده از برنامه queue در freepbx

    با سلام
    من یه مشکل خیلی فوری برام پیش اومده ،
    کسی تا حالا از اپلیکیشن Queue در extensions_custom در freepbx استفاده کرده ؟
    من وقتی که تماسی رو به سمت این Queue هدایت می کنم ، گاهی دچار loop می شود . دلیلش هم این است که اگر کاربری که در صف لاگین کرده به صورت queuename* لاگین کرده باشه ، برنامه AddQueueMember اون رو به صورت
    کد PHP:
    Local/{Exten
    وارد می کنه ، در این حالت تماس که به سمت برنامه Queue می رود ، به حالت loop می رود و راهی غیر از amportal reload برام نمی مونه .

    اما اگر به صورت دستی در خود CLI ، با استفاده از دستور
    کد PHP:
    Queue Add Member Sip/{Extento queuename 
    استفاده کنم ، تماس به راحتی پاسخ گویی می شود .

    کسی دلیلشو می دونه ، و یا راه حلی که تماسم در حالت اول در loop نیافتد ؟ خودتان به راحتی می توانید این موضوع را تست کنید.

    ممنون

درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

شبکه های اجتماعی
در حال انجام ...
X