اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

فونت ناخوانا در استریسک

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    فونت ناخوانا در استریسک

    سلام
    من یه سناریو دارم که ب ای انجامش به یه مشکل خوردم.

    من در سرور x.x.x.x یک table ساختم که مقدار یا در واقع دیتایی ای یکی از فیلدهای آن می گیرد کاراکترهای فارسی است.
    از آن طرف در سرور y.y.y.y ( استریسک) یک agi نوشتم که در یکی از دستورات این agi می رود مقدار فیلد table( کاراکتر فارسی) موجود در سرور x.x.x.x را می خواند.

    مشکلی هست و در دیباگ agi دیدم این هست که مقداری که agi من از این table می گیرد چون فارسی هست به صورت علامت سوال می گیرد و این باعث می شود agi من بدرستی کار نکند.

    به نظر شما چی کار می تونم بکنم تا دیتا رو به صورت همون فارسی بگیرد؟

    فایل agi من به صورت php می باشد و encoding فایلم هم روی utf8 گذاشتم اما باز در دیباگ agi به جای مقدار فارسی علامت سوال می گیرد.

درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

شبکه های اجتماعی
در حال انجام ...
X