اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

راهنمایی برای ساخت Call file

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    راهنمایی برای ساخت Call file

    دوستان من یک Call File ساده می خوام بسازم که با یک شماره داخلی تماس بگیره و اگر گوشی را بر نداشت 3 بار تکرار کنه به فاصله 15 دقیقه اگر گوشی را برداشت توی دیتابیس یک رکود بزنه Answer و اگر بعد از 3 مرتبه گوشی را برنداشت توی دیتابیس ثبت کنه not answer

    نوشتن بخش دیتابیسش رو مشکلی ندارم فقط مدیریت تکرار تماس و همچنین اگر گوشی را برداشت یا بعد از 3 بار برنداشت چجوری به فرستم به AGI که بره به دیتابیس رو نمی دونم.

    ممکنه راهنمایی کنید.

    خیلی ممنون

    #2
    تعداد تکرار:
    MaxRetries:3
    فاصله زمانی بین هر تکرار:
    RetryTime:5
    نتیجه تماس میره توی CDR که خروجی های مختلفی میده از اون میتونی استفاده کنی
    از DIALSTATUS هم که یه متغیر سیستمی هست میتونی استفاده کنی توی Contextات.

    کامنت

    درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

    انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

    شبکه های اجتماعی
    در حال انجام ...
    X