اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

project

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    project

    سلام دوستان....

    من واسه پروژه پایان دورم می خوام که یک تلفن بانک پیاده سازی کنم.
    می خوام بدونم که این کار تقریبا چقدر زمان میبره و اینکه اگر ممکنه به صورت خیلی کلی مراحل کار رو بگید....

    #2
    سلام برای این کار احتیاج هست که شما به استریسک و زبان برنامه نویسی agi مسلط باشید. مدت زمان اجرای پروژه هم به توانایی شما در برنامه نویسی تون بستگی داره. اگر با زبان برنامه نویسی php آشنایی دارید پروژه تون رو انجام بدین هر جا مشکلی بود تو انجمن مطرح کنید ما مسیر درست و کلی رو برای اجرای پروژه میگیم در غیر اینصورت حتما در دوره های آموزشی مربوطه شرکت کنید.

    کامنت


      #3
      که اینطور... فکر نمی کنم که مشکلی برای php و خود استریسک وجود داشته باشه... اما Agi رو تازه شروع کردم .... حتما از راهنمایییتون استفاده می کنم

      کامنت

      درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

      انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

      شبکه های اجتماعی
      در حال انجام ...
      X