اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

مرکز تلفن ip چیست؟

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    مرکز تلفن ip چیست؟

    مراکز تلفن شبکه ای، نسل جدید PBX ها هستند که به دلیل تنوع خدمات و راحتی استفاده از آنها بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. امکاناتی از جمله عدم وابستگی کاربر به محل و امکان استفاده از سرویس های تلفن داخلی در هر نقطه از دنیا، خدمات صندوق صوتی، انتقال مکالمه، کنفرانس، پاسخگوی خودکار، منشی هوشمند، قرائت خودکار متن برای مخاطبین، خدمات فکس بر روی شبکه، خدمات Messenger، خدمات پست الکترونیک محلی، امکانات متنوع گزارشی از نحوه و میزان تماس ها در سیستم، امکان اتصال به سرویس دهندگان خارجی برای برقراری مکالمات خارجی از طریق اینترنت با هزینه ای اندک، ضبط خودکار مکالمات و دهها امکان دیگر با رابط کاربری تحت وب می تواند تمامی نیازهای تلفنی یک مجموعه کوچک، متوسط و بزرگ را پوشش دهد.


    برای بزرگتر شدن عکس روی آن کلیک کنید  نام:	WhatisIP-PBX.jpg نمایش ها:	1 اندازه:	26.1 KB شناسه:	18088


    این سیستم با قابلیت های متعدد می تواند ارتباطات چند رسانه ای را میان همه کاربران یک سازمان تسهیل نماید. با ادغام عملکرد چندین سخت افزار مجزا در یک سیستم پیشرفته و کارآمد و نیز به کار گیری فن آوری VoIP این سیستم گزینه مناسبی را برای تسهیل مناسبات اداری، اقتصادی و اجتماعی پیش رو قرار می دهد علاوه بر این مزایا راه اندازی، استفاده و نگهداری این سیستم بسیار آسان است. بعلاوه برای استفاده از تلفنخانه به کابل کشی مجزا نیازی نیست و از بستر شبکه برای ارتباطات فکس و تلفن و ویدئو نیز استفاده می شود. با استفاده از امکانات منحصر بفرد تلفنخانه، همه کاربران، در هر مکانی که باشند تنها با متصل شدن به اینترنت، در شبکه تلفن مرکزی سازمان در دسترس خواهند بود. به عبارت دیگر ارتباط مستقیم میان همه کاربران، صرف نظر از موقعیت آنها در ساختمان، شهر و یا در هرجای دیگر به سادگی میسر است. کاربران این سیستم می توانند از اداره، منزل شعب دیگر سازمان و یا حتی در حال سفر، وارد این سیستم شده، همه قابلیت های آن بهره مند شوند. همه کاربران، صرف نظر از رده سازمانی، در مکالمات تلفنی از کیفیت بالای صدا و ابزارهای کارآمدی برخوردار هستند که در حداقل زمان بهینه سازی فعالیت های آنان را در پی دارد. این سیستم قابلیت های کارآمدی را مانند ارسال پیام های فوری، کنفرانس تلفنی، تهیه لیست مکالمات، تماس و پاسخگویی اتوماتیک، برای کاربران به همراه دارد. برای استفاده از تلفنخانه نیازی به صرف هزینه برای گوشی تلفن نیست و میتوان از تلفنهای نرم افزاری بهره برد.


    نویسنده : سهیل تهرانی پور
    آخرین ویرایش توسط Habili; در تاریخ/ساعت 01-13-2020, 04:02 AM.

    من قلبی بزرگ با رویاهایی بزرگ دارم. دانسته هایمان را با هم به اشتراک بگذاریم.

درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

شبکه های اجتماعی
در حال انجام ...
X