اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

ارسال ایمیل های 3cx از طریق میل سرور

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    ارسال ایمیل های 3cx از طریق میل سرور

    سلام وقت بخیر
    من 3cx کانفیگ کردم و توی مجموعه از exchange استفاده میکنیم. برای ارسال ایمیل نوتوفیکیشن با gmail مشکلی ندارم. با یکی از میل سرور های exchange هم مشکلی ندارم . ولی با یکی از میل سرورها ارسال نمیشه که cert درستی هم نداره!!
    هر دو میل سرورم مثل هم هستن. توی میل سرور دوم وقتی اکانت ها ادمین exchange میشن ایمیل ارسال میشه.!!! کسی از دوستان نظری نداره؟

    برای بزرگتر شدن عکس روی آن کلیک کنید

نام:	3cx mail server problem.jpg
نمایش ها:	1
اندازه:	182.3 KB
شناسه:	22012

    #2
    سلام این کاملا طبیعی هستش همونطوری که تو تصویر هم می بینید اکانت میل شما دسترسی کامل برای استفاده از بخش smtp رو در 3cx نداره .

    کامنت

    درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

    انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

    شبکه های اجتماعی
    در حال انجام ...
    X