اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

راهنمایی تنظیم مودم itas بصورت روتر

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    راهنمایی تنظیم مودم itas بصورت روتر

    با سلام
    ببخشید نمیدونم تاپیک جای درست زدم یا نه !
    برای خط سیپترانک که از مخابرات گرفتیم یه مودم iTas خریدم .
    طبق راهنمایی در انجمن و فروشنده و ... مودم بصورت bridged کانفیگ شده و من روی سرور الستیکس یه کارت شبکه ساختتم و ایپی بهش ( ایپی که مخابرات به من داده) دادم .
    دیفالت گیتوی هم ایپی که مخابرات به عنوان دیفالت گیت وی داده وارد کردم .
    سیستم وصل شد و همه چی درست کار میکنه . ورودی و خروجی دارم
    اما چون دیفالت گیت وی را ایپی مخابرات دادم اربتاط سرورم با اینترنت قطع شده ! و فقط داخل شبکه داخلیمون میتونید استفاده کنید
    از پورت فروارد هم استفاده کردم اما مشکل درست نشد . ( اگه گیت وی سرور را گیت وی اینترنتم بزارم پورت فرواد درست کار میکنه و به سرور دتسرسی دارم اما خط کار نمیکنه ) اما در صورتی که گیت وی را گیت وی مخابرات میزارم مشکل ایجاد میشه !

    از دوستانی که قبلا با این مودم کار کردن ممون میشم راهنمایی برای تغییر مودم به روتر را بدند .
    اگه مودم بصورت روتر تنظیم بشه مشکلات من برطرف میشه ! و هم تلفن کار میکنه و پورت فرواردر

درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

شبکه های اجتماعی
در حال انجام ...
X