اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

نصب الستیکس بر روی esx

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    نصب الستیکس بر روی esx

    با سلام خدمت دوستان.

    میخواستم بپرسم تجربه استفاده از کارت های VOIP بر روی ماشین مجازی دارید؟ من کارت های E1 Digium مد نظرم هست. یک سناریو دیگه هم هست ترانک کردن گیت وی و ماشین مجازی. کدوم رو پیشنهاد میکنید؟

    با تشکر

    #2
    سلام اگر سرورتون passthru ساپورت کنه میتونید کارت رو روی سرور نصب کنید و توی الستیکس دیتکت کنید. سناریوی ترانک گیت وی با ماشین مجازی هم امکان پذیر هست.

    کامنت


      #3
      سلام

      با تشکر از شما. فقط میخواستم بدونم از لحاظ performance چجوری هست هر کدوم. یعنی کدوم بهتره؟

      کامنت


        #4
        performance سرور به اپلیکیشن هایی که روی خود سرور و الستیکس نصب هست هم بستگی داره ولی معمولا استفاده از گیت وی چون باعث میشه بخشی از تماس ها رو گیت وی هندل کنه فشار کمتری به سرور میادش. اینم بگم این مورد توی تماس های بالا خودش رو به خوبی نشون میده.

        کامنت

        درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

        انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

        شبکه های اجتماعی
        در حال انجام ...
        X