اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

آموزش ارتباط Soft Phone با گيت وي FXO نيوراك

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    آموزش ارتباط Soft Phone با گيت وي FXO نيوراك

    نحوه ارتباط Soft Phone با گيت وي FXO نيوراك براي تماس هاي خروجي PSTN
    هدف :هدف از اين سناريو برقراري ارتباط بين گيت وي FXO نيوراك با انواع نرم افزار هاي تلفني بر پايه SIP است. بدين ترتيب كه از طريق گيت وي FXO امكان برقراي تماس هاي خروجي براي انواع Soft Phone ها امكان پذير است. در اين سناريو نحوه پياده سازي شرح داده مي شود.
    مرحله اول :
    در اين سناريو از نرم افزار تلفني PhonerLite استفاده مي شود. با وارد شدن در منوي Configuration و سپس زير شاخه Server آدرس IP گيت وي نيوراك را به عنوان Proxy/Register معرفي كنيد و سپس تيك مربوط به ريجستر شدن را غير فعال نماييد.
    برای بزرگتر شدن عکس روی آن کلیک کنید

نام:	linux-zone.org-forums-1_2_1.jpg
نمایش ها:	2
اندازه:	52.7 KB
شناسه:	19142


    مرحله دوم :
    پس از وارد شدن به گيت وي به منوي Routing رفته، سپس وارد منوي Routing Table شده همانگونه كه در شكل مشاهده مي كنيد اين عبارت IP[192.168.1.185] X route FXO 1-4 را تايپ و ثبت نماييد. آدرس IP مربوط به PC ميباشد كه نرم افزار Soft Phone بر روي آن نصب شده است.
    برای بزرگتر شدن عکس روی آن کلیک کنید

نام:	linux-zone.org-forums-1_2_2.jpg
نمایش ها:	2
اندازه:	16.3 KB
شناسه:	19143

    منبع
    آخرین ویرایش توسط Habili; در تاریخ/ساعت 04-03-2015, 11:52 AM.

    من قلبی بزرگ با رویاهایی بزرگ دارم. دانسته هایمان را با هم به اشتراک بگذاریم.

درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

شبکه های اجتماعی
در حال انجام ...
X