اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

عدم نمایش Caller ID در استریسک

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    #16
    نوشته شده توسط yari67 مشاهده پست
    سلام به همگی دوستان
    محمد جان منم همین مشکل رو دارم البته خطوط شهری ما اول رفته داخل سانترال پاناسونیک بعد اومده رو کارت شهری با اضافه کردن این دو تا آیتم مشکل برطرف نشد.
    می خوام کاری کنم که هر کدوم از داخلی های سانترال به داخلی های الستیکس تماس گرفت کالر آی دیش بیفته .
    الان هشت تا داخلی سانترال وصل شده به کارت وقتی داخلی های دیگه زنگ می زنن به این هشت شماره می ره روی منشی تلفنی و ارتباط برقرار می شه فقط مشکل فعلی مون کالر آی دی هست.
    سلام یاری جان
    تنظیماتی که من برای محسن عزیز گفتم مربوط به تماس مستقیم از خط شهری به سرور الستیکس بودش . در بعضی مناطق مخابراتی callerid قبل و یا بعد از ring ارسال میشود که شما با تنظیمات مربوط به callerid میتوانید قبل یا بعد از ring کالر آیدی را از خط دریافت کنید ولی سناریو شما متفاوت هستش .
    آیا شما در سانترال پاناسونیک callerid دارید ؟ یعنی از خطوط شهری به داخلی های پاناسونیک که تماس میگیرید callerid میوفته ؟؟؟
    این مسئله رو به پاناسونیک کارتون هم اطلاع دادین ؟ شاید کانفیگ های سمت پاناسونیک مشکل داشته باشه؟
    اگه از همه چی مطمئن شدید یه چیز دیگه ای مد نظرم هست که میگم اونم تست بگیرید .

    کامنت


      #17
      نوشته شده توسط Mohammad Habili مشاهده پست
      سلام یاری جان
      تنظیماتی که من برای محسن عزیز گفتم مربوط به تماس مستقیم از خط شهری به سرور الستیکس بودش . در بعضی مناطق مخابراتی callerid قبل و یا بعد از ring ارسال میشود که شما با تنظیمات مربوط به callerid میتوانید قبل یا بعد از ring کالر آیدی را از خط دریافت کنید ولی سناریو شما متفاوت هستش .
      آیا شما در سانترال پاناسونیک callerid دارید ؟ یعنی از خطوط شهری به داخلی های پاناسونیک که تماس میگیرید callerid میوفته ؟؟؟
      این مسئله رو به پاناسونیک کارتون هم اطلاع دادین ؟ شاید کانفیگ های سمت پاناسونیک مشکل داشته باشه؟
      اگه از همه چی مطمئن شدید یه چیز دیگه ای مد نظرم هست که میگم اونم تست بگیرید .
      ممنون از راهنمایی شما
      نه متأسفانه وقتی از خط شهری تماس می گیرند با پاناسونیک callerid نمی افته البته این موضوع برای ما چندان اهمیتی نداره ولی وقتی داخلی به داخلی تماس می گیره callerid می افته منظورم همون شماره داخلی سانترال هست.
      مشکل من اینه که می خوام وقتی یکی از داخلی های سانترال با اون هشت داخلی دیگه که الان روی سرور ویپ هستند تماس گرفتند شماره اشون بی افته افتادن شماره شهری خارج از شرکت زیاد برام اهمیتی نداره البته فکر می کنم به این موضوع هم ارتباط داشته باشه اما شما تصور کنید که اصلا هیچ خط شهری وجود نداره چون ما داخلی سانترال رو به سرور به جای خط شهری وصل کردیم

      کامنت


        #18
        باید چک کنید که آیا روی آنالوگ پاناسونیک کالر آیدی دارید یا ندارید . برای این کار کافیست که داخلی های که به کارت استریسک وصل کردید به یک تلفن آنالوگ وصل کنید و از یک داخلی دیگه به اون زنگ بزنید ببینید کالر آیدی دارید یا خیر ؟
        کارت استریسک تون چیه مدلش ؟ اگه که روی داخلی های آنالوگ پاناسونیک کالر آیدی نداشتین مشکل از سانترال پاناسونیک تون هستش اگه کالر آیدی داشتین استریسک هم باید اون کالر ایدی رو دریافت کنه
        نتیجه رو بگین

        کامنت


          #19
          نوشته شده توسط Mohammad Habili مشاهده پست
          باید چک کنید که آیا روی آنالوگ پاناسونیک کالر آیدی دارید یا ندارید . برای این کار کافیست که داخلی های که به کارت استریسک وصل کردید به یک تلفن آنالوگ وصل کنید و از یک داخلی دیگه به اون زنگ بزنید ببینید کالر آیدی دارید یا خیر ؟
          کارت استریسک تون چیه مدلش ؟ اگه که روی داخلی های آنالوگ پاناسونیک کالر آیدی نداشتین مشکل از سانترال پاناسونیک تون هستش اگه کالر آیدی داشتین استریسک هم باید اون کالر ایدی رو دریافت کنه
          نتیجه رو بگین
          بله وقتی داخلی پاناسونیک رو از پشت سرور در می یاریم و به یک داخلی دیگه زنگ می زنیم یا برعکس callerid داریم.
          مدل کارت هم دیجیوم هست
          مشکل همینه باید دریافت کنه ولی نمی کنه

          کامنت


            #20
            دوست عزیز می توانید به لینک زیر سر بزنید. اطلاعات مفیدی در مورد کالرآیدی آورده شده است.
            آخرین ویرایش توسط Habili; در تاریخ/ساعت 01-13-2020, 05:58 AM.

            کامنت

            درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

            انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

            شبکه های اجتماعی
            در حال انجام ...
            X