اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

سوال در الستیکس

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    سوال در الستیکس

    سلام دوستان. وقتتون بخیر.
    من یک کارت atcom 4port fox به سرور الستیکسم متصل کردم. 3 تا سوال داشتم.
    1- وقتی با شماره ای از بیرون و یا از یک داخلی به یک داخلی دیگر تماس می گیرم، من تماس رو قطع می کنم ولی هنوز تلفن هام زنگ می خورن و قطع نمی شن. نمی دونم مشکل از کجاست؟
    2- کجا میشه phonebook dirctory رو تعریف کرد. آخه من میخوام در ivr بعد از پخش یک پیام ، تماس به یک شماره موبایل بره.
    3- کجا میشه برای الستیکسم یک پیغام بذارم به جای بوق اشغال. یعنی مثلا اگه با یک داخلی تماس گرفتم و اون داخلی مشغول بود یه پیغام واسش پخش بشه و دوباره مثلا تماس گرفته بشه.
    میشه راهنمایی ام کنین؟
    ممنون بابت زمانی که واسه خوندن سوالام میذارین.

    #2
    سلام
    برای سوال اولتون این پست رو بخونید :
    برای سوال دومتون هم اگه منظورتون اینه که دفترچه تلفن درست کنید میتونید از تب agenda - address book شماره جدید اضافه کنید . و در مورد سوال سوم تون هم باید بگم که اول فایل صوتی رو آپلود کنید تو سرور بعد از این کار اسم این فایل اگر از طریق ivr انجام داده باشین میره جزء لیست ivr ها و اگه جزء لیست anonsment ها گذاشته باشین میره جزء اونا . بعدش روی داخلی مورد نظر کلیک میکنید و گزینه edit fllow me رو بزنید آخر صفحه یه بخش داره به نام Destination if no answer که از اونجا میتونید فایل صوتی تون رو انتخاب کنید که مثلا اگه فایل صوتی تون توی بخش ivr گذاشتین روی ivr کلیک کنید و سپس از لیست کشویی روبه روش روی فایل صوتی تون کلیک کنید تا انتخاب بشه . با این کار هر موقع داخلی مشغول باشه یا جواب نده این فایل صوتی براش پخش میشه .
    امیدوارم تونسته باشم کمک تون کنم .
    آخرین ویرایش توسط Habili; در تاریخ/ساعت 07-18-2021, 09:00 PM.

    من قلبی بزرگ با رویاهایی بزرگ دارم. دانسته هایمان را با هم به اشتراک بگذاریم.

    کامنت


      #3
      مرسی بابت پاسختون در مورد سوال دوم من شماره موبایل رو در agenda بهش میدم ولی وقتی در ivr، روی phonebook dirctory کلیک می کنم شماره ها رو نشون نمیده.
      در مورد سوال سوم من میخوام فقط در صورت اشغال بودن به جای بوق اشغال یه پیغام پخش بشه و بعد مثلا دوباره تماس بگیره.
      در این موارد اطلاعاتی دارین. ممنون.

      کامنت


        #4
        خواهش میکنم برای فوروارد کردن داخلی ها یا ivr روی موبایل باید یه دایلپلن براش تعریف کنی فکر کنم این کار رو انجام بدی راحتر باشه . منم از طریق phone directory هم نتونستم . برای پخش یه فایل صوتی به جای بوق مشغولی هم همون کارهایی که در پست بالا گفتم رو انجام بدین درست میشه .

        من قلبی بزرگ با رویاهایی بزرگ دارم. دانسته هایمان را با هم به اشتراک بگذاریم.

        کامنت

        درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

        انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

        شبکه های اجتماعی
        در حال انجام ...
        X