اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

پخش پیغام بعد از زدن یک کیلد

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    پخش پیغام بعد از زدن یک کیلد

    سلام من میخوام وقتی روی ivr طرف یک کلید یا داخلی رو می زنه بهش یک پیغام پخش کنه که طلفا منتظر بمانید این کار توی محیط خود الستیکس امکان پذیر هست ؟؟ ممنون می شم پاسخ دهید
    rmalekghasemi.ir
    MTCNA MTCRE CCNA CCNP
    CISCO-Mikrotik-VOIP-HP servers
    09131407063 تماس فقط امور تجاری -انجام امور تخصصی شرکت ISP-ISDP و ارگان های دولتی -مشاوره

    #2
    سلام رامین جان
    بله شما میتونید به راحتی این کار رو انجام بدین . اول از قسمت system recording فایل صوتی که میخواهید پخش کنید رو آپلود کنید توی سرور و یه اسم هم براش انتخاب کنید . سپس وقتی داخلیتون رو درست کردین از قسمت Follow ME گزینه annoncment یه لیست کشویی داره اگه روش کلیک کنید لیست تمام فایل های صوتی که توی سیستم آپلود کردین رو میاره که بعد فایل مورد نظر تون رو از توی اون لیست انتخاب کنید و دخیره کنید تغییرات داده شده رو. بعدش هر موقع داخلیتون زنگ بخوره تا موقعی که کاربر گوشیش رو بر نداشته اون فایل صوتی برای مشتری پخش خواهد شد.

    کامنت

    درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

    انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

    شبکه های اجتماعی
    در حال انجام ...
    X