اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

هنگ کردن سرور الستیکس

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    هنگ کردن سرور الستیکس

    سلام من یک سرور دارم که هنگ میکنه نیاز به قطع و وصل برق داره حالا می خوام بدونم آیا جایی توی log ها هست که بشه ببینم علتش چیه و کدوم سخت افزارم مشکل پیدا می کنه؟؟ ممنون
    rmalekghasemi.ir
    MTCNA MTCRE CCNA CCNP
    CISCO-Mikrotik-VOIP-HP servers
    09131407063 تماس فقط امور تجاری -انجام امور تخصصی شرکت ISP-ISDP و ارگان های دولتی -مشاوره

    #2
    سلام رامین جان
    هنگ کردن میتونه دلایل مختلفی داشته باشه . تجاربی که من در این زمینه به دست اوردم اینه که باید دونه دونه قطعاتت رو چک کنی از هارد و سی پی یو گرفته تا مادربرد و کارت های سخت افزاری که روی سرور داری . اولین کاری که باید بکنی اینه که قطعاتی رو که داری نگاه کن به دقت که از لحاظ فیزیکی مشکلی نداشته باشند . مثلا شیوع ترین مشکلی که من توی این سالها که تعمییرات سخت افزاری میکردم بش برخورد کردم باد کردن خازنهای دور و بر سی پی یو مادربرد هست که باعث میشه سیستم هنگ کنه . یا اینکه هاردت دچار بدسکتور شده باشه . این مشکل رو هم من از سی پی یو و فن سی پی یو دیدم لطفا اینا رو هم چک کنید .

    کامنت


      #3
      جایی Log نمیاندازه ؟؟که به علت جواب تدادن فلان Resource به مشکل خوردم ؟؟؟
      rmalekghasemi.ir
      MTCNA MTCRE CCNA CCNP
      CISCO-Mikrotik-VOIP-HP servers
      09131407063 تماس فقط امور تجاری -انجام امور تخصصی شرکت ISP-ISDP و ارگان های دولتی -مشاوره

      کامنت


        #4
        نه به نظرم اگه باشه هم منطقی نیست چون وقتی یه سری قطعات وقتی مشکل پیدا میکنند روی قطعات دیگه تاثیر میزارند . مثلا اگه پاورتون دچار مشکل شده باشه و برق رو به درستی نرسونه ، باعث اختلال توی کار مثلا هارد یا مادربرد میشه لاگ شاید بهت بگه که هاردت دچار مشکل شده ولی در اصل این پاور هست که باعث این اختلال شده . شما همون طور که گفتم اگه تجهیزات ترابل شوت سخت افزار رو دارین با اونا تست کنید و گرنه دونه دونه باید بررسی کنید قطعاتتون رو .
        برای تست سلامت هاردتون از MHDD و برای تست رم از نرم افزار memori test خود لینوکس استفاده کنید .

        کامنت

        درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

        انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

        شبکه های اجتماعی
        در حال انجام ...
        X