اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

رد نشدن صدا از روی اینترنت در elastix

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    رد نشدن صدا از روی اینترنت در elastix

    سلام دوستان من تازه الستیکس رو راه اندازی کردم ورژن 4 ... به صورت Local مشکلی نیست اما وقتی میرم روی اینترنت صدا ندارم . به خاطر پورت فوروارد هست ؟

    #2
    برای داخلیهاتون nat=yes رو فعال کنید
    اما بارها تکرار کردیم که راه اندازی داخلی بصورت مستقیم یا قرار دادن سرور پشت اینترنت بدون رعایت مسائل امنیتی عواقب سنگینی براتون شاید داشته باشه بهتون توصیه میکنم برای داخلیها حتما ازوی پی ان سرور استفاد کنید در ضمن سرورتون رو حتما پشت فایروال قرار دهید.
    اینستاگرام انجمن لینوکس ایران : https://www.instagram.com/iranlinuxforum

    کامنت

    درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

    انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

    شبکه های اجتماعی
    در حال انجام ...
    X