اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

دانلود کتاب آموزش ویتایگر crm فارسی

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    دانلود کتاب آموزش ویتایگر crm فارسی


    گروه ویتایگر فارسی ( VTfarsi.ir ) در هنگام ارائه ویتایگر نسخه ۵٫۲ با در نظر گرفتن نیاز کاربران و نبود منبع آموزشی کامل و جامع در زمینه ویتایگر ، پروژه نگارش کتاب آموزش CRM ویتایگر را آغاز نمود. در طول تالیف و نگارش این کتاب نسخه های جدید ویتایگر منتشر شد و باعث تاخیر در انتشار کتاب شد.

    هم اکنون پس از گذشت چند سال تلاش های گروه تولید محتوا و آموزش وی تی فارسی به نتیجه رسید و اولین و کامل ترین کتاب آموزش CRM ویتایگر به زبان فارسی ، پس از اخذ مجوز های لازم به دو صورت الکترونیکی و چاپی در دسترس کاربران ویتایگر قرار گرفت.

    این کتاب توسط مهندس حمید ربیعی و در حدود ۲۵۰ صفحه به نگارش در آمده و در آن به موضوعات زیر پرداخته شده است:

    • سیستم مدیریت ارتباط با مشتری- CRM چیست، چرا به CRM نیاز داریم، چگونه بهترین نرم افزار CRM انتخاب کنیم و چرا ویتایگر را انتخاب کنیم.
    • رویکرد کلی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ویتایگر – ممکن است در ابتدا کار با تمامی ماژول ها و ارتباط میان آن ها کمی خسته کننده باشد، اما ما شما را با چگونگی کار با قسمت های مختلف آشنا و یاری خواهیم نمود.
    • نقطه ی آغازین کار با نرم افزار سی آر ام – اولین کاری که می بایست انجام دهید، چیست؟
    • اتوماسیون نیروی فروش– پس از وارد کردن اطلاعات در سیستم، چگونه این نرم افزار می تواند به صورت خودکار از اقدامات به عمل آمده توسط شما پشتیبانی کند؟
    • درک تمامی روابط – اکثر اطلاعات وارد شده در نرم افزار سی آر ام به گونه ای با یکدیگر مرتبط می باشند. این روابط به همراه اهداف خود به طور گسترده مستند سازی شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مثال های ارائه شده مراجعه فرمایید.
    • سفارشی سازی نرم افزار
    • مدیریت ارتباط با مشتری – به طور کلی ساختار هر شرکت متفاوت است. ما در این راهنما نحوه ی تنظیم نرم افزار بر اساس نیاز های شرکت های مختلف را توضیح می دهیم.
    • تنظیمات امنیتی – در این قسمت به اصول و پیاده سازی اقدامات امنیتی مبتنی بر نقش ها می پردازیم.
    • ابزارها – نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری دارای مجموعه ای از ابزارها است که علاوه بر گزارش دهی به بخش مدیریت، تیم فروش سازمان را هم پشتیبانی می کند.


    این کتاب راهنما CRM بر اساس نسخه ی رسمی ۶٫۵ تهیه شده است. توجه داشته باشید در این راهنما صحبتی از تفاوت های موجود میان نسخه ی ۶٫۵ با سایر نسخه های توسعه دهندگان و پارتنرهای ویتایگر نظیر پکیج های پارس ویتایگر نشده و تنها ماژول هایی که تحت عنوان ماژول های سیستمی هستند، توضیح داده شده است.

    اگر چه این کتاب راهنمای CRM به عنوان یک کتاب مرجع برای کاربران نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ویتایگر تالیف شده است، اما شرکت ویتایگر به طور رسمی مسئول تنظیم و نگارش آن نبوده و اهداف توسعه و سفارشی سازی نرم افزار را در بر نمی گیرد. البته امیدواریم این کتاب راهنما، به اکثر سوالاتی که ممکن است درخصوص ویژگی ها و ماژول های نرم افزار برای شما پیش آید، پاسخ دهد.

    شما می توانید این کتاب را به صورت چاپی سفارش داده و یا نسخه دیجیتالی کتاب آموزش CRM ویتایگر را بصورت رایگان دانلود نمایید.

درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

شبکه های اجتماعی
در حال انجام ...
X