اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

ثبت log تماس بعد از انجام تماس خروجی خودکار

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    ثبت log تماس بعد از انجام تماس خروجی خودکار

    دوستان سلام
    من تماس خروجی اتوماتیک از الستیکس برقرار می کنم .( تماس تبلیغاتی که سیستم به شماره تلفن ها زنگ بزند .)
    تماس خروجی به درستی برقرار میشه .
    ولی متاسفانه log تماس انجام شده ، در خود الستیکس ( بخش report ) که نمایش داده نمی شه .
    نمی تونم جایی این log رو پیدا کنم ، این اطلاعات کجا ثبت می شه ؟ و یا چطور این اطلاعات رو در فایلی به عنوان گزارش تماس ثبت کنم .
    برای بررسی راندمان پاسخدهی تماس ها ، ساعت/زمان ، وضعیت پاسخدهی و ... لازم هست .


    پیشاپیش از توجه و راهنمایی شما سپاسگزارم

    #2
    شما باید خودتون تو برنامه ای که نوشتین این موارد رو هم لحاظ کنید. مثلا اگر تماس پاسخ داده شد در فلان فیلد جدول از دیتابیس completed ثبت بشه و...
    و حتی یه صفحه هم برای نمایش این اطلاعات از دیتابیس طراحی کنید که بعدا پیگیری کنید که کدوم تماس پاسخ داده شده و ...

    کامنت


      #3
      من script ای دانلود کردم که از فایل اکسل ، شماره تماس ها رو برمیداره و فایل های call. را ایجاد می کنه .
      در نهایت هم فایل ها رو در شاخه ی outgoing استریسک کپی می کنه که تماس برقرار بشه .
      لینک : http://www.digitaloffensive.com/2010...k-auto-dialer/
      خواستم از همین script استفاده کنم و وضعیت رو ثبت کنم ، ولی مقدار پارامتر callerid که در خود استریسک وجود داره ، اینجا قابل استفاده نبود . یعنی از پارامترهای مقدار دهی شده ی خود استریسک نمیشه در این اسکریپت استفاده کرد .
      در فایل های master.csv هم که لاگ های مسیر var/log/asterisk/cdr-csv/Master.csv/ ثبت می شه ، اطلاعات تماس خروجی های اتوماتیک ثبت نشده بود .
      فقط اطلاعات شماره گرفته شده ( بدون نمایش وضعیت پاسخدهی ) در آدرس /var/log/asterisk/ فایل full وجود دارد .
      اگر script یا sample code وجود داره ، لطفا راهنمایی کنید .

      کامنت


        #4
        نوشته شده توسط Habili مشاهده پست
        شما باید خودتون تو برنامه ای که نوشتین این موارد رو هم لحاظ کنید. مثلا اگر تماس پاسخ داده شد در فلان فیلد جدول از دیتابیس completed ثبت بشه و...
        و حتی یه صفحه هم برای نمایش این اطلاعات از دیتابیس طراحی کنید که بعدا پیگیری کنید که کدوم تماس پاسخ داده شده و ...
        اگر ابزاری برای این کار هم هست ، لطفا معرفی کنید . ابزاری که فایل اکسل بگیره ، تماس برقرار کنه و گزارش هم داشته باشه .

        ممنون از راهنماییتون

        کامنت


          #5
          من ابزاری به نام jfbroadcast برای این کار پیدا کردم ، که استفاده ی ساده ای داره.
          فایل اکسل رو به نرم افزار import میکنید و گزارش تماس های انجام شده رو هم به صورت خروجی export می کنه .
          فقط نیاز هست که جاوا نصب باشه و اینکه اول شماره های لیست ، 0 یا 9 رو برای آزاد کردن خط ، قرار بدین .
          لینک دانلود نرم افزار : https://sourceforge.net/projects/jfb...e=typ_redirect
          لینک دانلود جاوا : http://www.oracle.com/technetwork/java/javase/downloads/jre7-downloads-1880261.html

          امیدوارم مفید باشه

          کامنت

          درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

          انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

          شبکه های اجتماعی
          در حال انجام ...
          X