اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

شنیدن بوق شهری با گرفتن یک شماره

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    شنیدن بوق شهری با گرفتن یک شماره

    خطوط شهری ما روی گیتوی fxo قرار داره، آیا راه حلی وجود داره که با گرفتن یک شماره بوق شهری شنیده شود،
    برای ارتباط شهری به جای اینکه یک پیش شماره و سپس شماره مورد نظر را بگیریم ، با گرفتن یک شماره بوق شهری را بشنویم

    #2
    سلام. شما میتونید پورت fxo رو در الستیکس رجیستر کنید و بعد مثلا شماره پورت که 8000 هست رو شماره گیری کنید بوق شهری متصل به پورت رو به شما میده

    کامنت


      #3
      ممنون از پاسختون

      منظورتون اینه که در ترانک sip ای که در الستیکس ساختم Trunk Name را یک شماره قرار بدم و برای هر پورت fxo یک ترانک جداگانه بسازم؟؟

      کامنت


        #4
        ببینید پورتهای fxo رو تک تک در الستیکس رجیستر کنید . یعنی به ازای هر پورت یک داخلی در الستیکس بسازید و در گیت وی هم برای registration server آی پی الستیکس رو بدید.

        کامنت


          #5
          وقتی داخلی رجیستر شده روی پورت fxo را شماره گیری می کنیم پس از شنیدن دو بوق تازه بوق شهری را می شنویم، برای اینکه وقتی شماره را میگیریم بلافاصله بوق شهری را بشنویم راه حل چیه؟
          و یک مشکل دیگه هم که وجود داره وقتی شماره داخلی پورت fxo را می گیریم و سپس شماره تلفن مورد نظر را، در cdr تماس داخلی به شماره پورت فقط می افته و در الستیکس ثبت نمیشه که از خط شهری با چه شماره ای تماس گرفته شده

          ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

          کامنت


            #6
            نوشته شده توسط maryamgh مشاهده پست
            وقتی داخلی رجیستر شده روی پورت fxo را شماره گیری می کنیم پس از شنیدن دو بوق تازه بوق شهری را می شنویم، برای اینکه وقتی شماره را میگیریم بلافاصله بوق شهری را بشنویم راه حل چیه؟
            و یک مشکل دیگه هم که وجود داره وقتی شماره داخلی پورت fxo را می گیریم و سپس شماره تلفن مورد نظر را، در cdr تماس داخلی به شماره پورت فقط می افته و در الستیکس ثبت نمیشه که از خط شهری با چه شماره ای تماس گرفته شده

            ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

            برای این دو مشکل کسی را ه حلی نداره؟؟

            کامنت


              #7
              دو موردی که مطرح کردین منطقی هستند. وقتی پورت fxo رو رجیستر میکنین مثل یه داخلی رفتار میکنه و باید شماره گیری (dial) بشه تا answer کنه . به هر حال دو تا رینگ کاملا منطقیه . تو ارتباط با پاناسونیک هم این دوتا رینگ هست تا پورت answer بشه
              مورد دوم هم همینطور،در حقیقت شماره ای که شما میگیرید یه داخلی به حساب میاد مثا ۸۰۰۰ و تو CDR هم مقصد تماس 8000 هست
              مکانیزم CDR اینه دیگه
              مثل این میمونه که شما به یه جا زنگ بزنی بعد از رو ivr داخلی 205 رو شماره گیری کنی و بعد بیای تو سرور خودت بگردی دنبال اینکه چرا تو cdr ننداخته که شما داخلی ۲۰۵ رو هم گرفتی!

              من قلبی بزرگ با رویاهایی بزرگ دارم. دانسته هایمان را با هم به اشتراک بگذاریم.

              کامنت

              درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

              انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

              شبکه های اجتماعی
              در حال انجام ...
              X