اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

سوال دررابطه با vaak

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    سوال دررابطه با vaak

    دوستان سلام

    از سیستم تلفنی vaak نسخه 2.4 استفاده میکنم
    مشکلم اینه : می خوام زمانی که یه داخلی اشغال هست "یه فایل رکورد کردم به این صورت که داخلی مورد نظر در حال مکالمه هست لطفا منتظر بمانید" این پخش بشه و مادامی که داخلی آزاد شد ارتباط برقرار بشه.

    #2
    شما می توانید داخلی مورد نظر را در صف انتظار قرار دهید و در انجا این پیغام را بگذارید

    کامنت


      #3
      ممنون از پاسخ شما
      20 تا داخلی دارم و زمانی که از بیرون تماس حاصل میشه 90 درصد تماس ها به داخلی خاص باید متصل بشه(تماس گیرنده می دونه که با کدام داخلی کار داره و منتظر نمی مونه که ivr چی میگه و شماره داخلی را میگیره)
      حالا من برای این 20 تا داخلی سناریو را جوری باید پیاده سازی کنم که در صورت اشغال بودن داخلی، فردی که تماس گرفته متوجه بشه که داخلی اشغاله و منتظر باشه
      این جور که شما فرمودی آیا من باید برای 20 تا داخلی 20 تا صف درست کنم؟
      امیدوارم متوجه عرضم شده باشید و راهکار مناسبی را ارائه بدید.
      با تشکر

      کامنت


        #4
        خیر نیازی به 20 تا صف ندارید. طبق گفته دوستمون در پست شماره 2 یه صف درست کنید بعد اون داخلی مورد نظرتون رو بذارید داخل صف بعدش یه annoncement هم برای صف تون درست کنید که مثلا داخلی فلان مشغول میباشد لطفا چند لحظه منتظر بمانید بعدش هر کی بیاد توی صف اگر داخلی مشغول باشه اول پیغام مشغولی خط رو میشنونه بعدش میمونه تو صف تا وقتی که نوبتش بشه و داخلی آزاد شه.

        من قلبی بزرگ با رویاهایی بزرگ دارم. دانسته هایمان را با هم به اشتراک بگذاریم.

        کامنت

        درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

        انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

        شبکه های اجتماعی
        در حال انجام ...
        X