اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

ارتباط ivr به سانترال پاناسونیک

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    ارتباط ivr به سانترال پاناسونیک

    سلام
    در حال حاضر ما چند تا داخلی از سانترال پاناسونیک رو به کارت شهری سرور الستیکس وصل کردیم و تماس های ورودی الستیکس همگی به ivr هدایت می شه و بعدش داخلی های الستیکس رو می تونند بگیرند همچنین داخلی های الستیکس الان می تونند داخلی های پاناسونیک رو مستقیم بگیرند حالا می خواستم کسی که به ivr هدایت می شه بتونه داخلی های سانترال پاناسونیک رو مثل داخلی های الستیکس بگیره آیا این امکان وجود داره ؟

    #2
    دوستان حل شد
    برای اینکار من اول یه disa تعریف کردم و یکی از گزینه های ivr رو بر روی disa تعریف کردم و بوق الستیکس اومد و ادامه ماجرا

    کامنت


      #3
      سوال دیگه ای بود بفرمایید در خدمت هستیم :203:

      کامنت


        #4
        نوشته شده توسط Abbas_Karimi مشاهده پست
        سوال دیگه ای بود بفرمایید در خدمت هستیم :203:
        ممنون عباس جان.
        اگر می شد یکاری کرد که مثلا بعد از زدن عدد 6 بره داخل ivr دوم و اونجا داخلی های پاناسونیک رو به تفکیک ivr و مستقیم گرفت خیلی عالی می شد یعنی ivr دوم مختص سانترال پاناسونیک می شد

        کامنت

        درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

        انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

        شبکه های اجتماعی
        در حال انجام ...
        X