اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

مشکل با روت گیت وی

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    مشکل با روت گیت وی

    روی گیت وی نیوراک از طریق ترانک SIP دو مدل تماس وارد میشه از سمت الستیکس که یکی با prefix 0123 هست و دیگیری با prefix 01234 هست.

    حالا می خوام اگر تماسی از سمت الستیک با شماره 0123 شروع شده بود توی گیت وی 0123 را برداره و تماس را از FXO1 به بیرون برقرار کنه و اگر با 01234 شروع شده بود 01234 را برداره و تماس را از طریق FXO2 گیت وی به بیرون برقرار کنه...!!!

    این روت را چجوری میشه توی نیوراک نوشت؟

    #2
    سلام. زمانی که میخواهید تفکیک تماس خروجی را درگیت وی انجام دهید اولا باید پیش شماره 0123 را به همراه بقیه شماره(پترن) به سمت گیت وی ارسال کنید و در حقیقت نباید در روت خروجی الستیکس از prefix استفاده کنید یعنی پیش شماره یا همان 0123 را به همراه شماره مخاطب (.x) با هم به سمت گیت وی ارسال کنید
    یعنی در کادر دایال پترن باید وارد کنید 0123x. نکته دوم اینکه در گیت وی باید در قسمت روتینگ هم برای هر کدام از روت های خروجی یک روت بنویسیم مثلا میگوییم که اعدادی که از سمت سرور میآیند و با 0123 شروع میشوند را از پورت اول به بیرون ارسال کن :
    Ip 0123x remove 4
    Ip 0123x route fxo 1

    کامنت

    درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

    انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

    شبکه های اجتماعی
    در حال انجام ...
    X