اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

مشکل در کار با Web Conference Addon

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    مشکل در کار با Web Conference Addon

    سلام
    من با بدبختی تونستم Web Conference Addon رو نصب کنم ولی حالا وقتی یه کنفرانس ایجاد مییکنم و برای همه شرکت کنندگان ایمیل میفرستم و همه در کنفرانس شرکت میکنن خبری از تصویر نیست. هر چه قدر هم تو اینترنت میگردم نمیتونم منبعی پیدا کنم به غیر از یه pdf چند صفحه ای که بخش های وب اینترفیس این Addon رو هنگام ورود به کنفرانس ایجاد شده؛ توضیح میده ولی هیچ توضیحی در مورد تنظیمات مربوط به Adobe Flash Player یا مرورگر و کلا چه طور آوردن تصویر نداده. از دوستان خواهش میکنم اگه کسی تا حالا از این Add on تو یه پروژه واقعی استفاده کرده یه مقدار من رو راهنمایی کنه و اگه منبعی هم دارین بهم معرفی کنین ممنون میشم. بخش های دیگه از قبیل upload کردن فایل و ارایه یه فایل به صورت صفحه به صفحه و چت متنی و انتقال کنترل همه دارن کار میکنن فقط مشکل با تصویر که نمیاد. امیدوارم بتونین کمکم کنین.

    #2
    سلام
    میتونید جهت مشاوره و راه اندازی این ماژول با این email مکاتبه کنید.
    gheshlaghi.amir@yahoo.com

    کامنت


      #3
      سلام
      شما در این ماژٰول میتونید تصویر یک نفر رو برای بقیه بفرستید .
      یه جورایی مثل یک کلاس میمونه که استاد تدریس میکنه .

      کامنت


        #4
        آقای کریمی ممنون از پاسختون. کاربردهای این Addon رو متوجه هستم. همونطور که عرض کردم تو پیاده سازی مشکل پیدا کردم. کنفرانس برگزار میشه و همه امکانات رو دارم ولی تصویر بین شرکت کنندگان رد و بدل نمیشه. حتی تصویر هر شرکت کننده رو برای خودش هم نمیاره. شما اگه قبلا پیاده سازی کردین این سرویس رو لطف کنید اگه تنظیمات دیگه ای در رابطه با قسمت های دیگه ی الستیکس یا تنظیمات مرورگر و یا تنظیمات Adobe Flash Player لازم هست بفرمایید که مشکلم حل شه. خیلی از لطفتون ممنونم. من سرور الستیکس رو روی یک ماشین مجازی تو Virtual Box راه انداختم و از طریق دو تا لپ تاپ دیگه به کنفرانس وصل میشم ولی تصویری نمیتونم دریافت کنم.

        کامنت

        درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

        انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

        شبکه های اجتماعی
        در حال انجام ...
        X