اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

انتقال خط از طریق اینترنت بین دو شهر از طریق گیت وی

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    انتقال خط از طریق اینترنت بین دو شهر از طریق گیت وی

    دوستان سلام عید بر شما مبارک من می خواستم یک خط از طریق اینترنت بین دوشهر منتقل کنم اپلود 800 کیلو و دانلود 5 مگ داشتم هرطرف و ping time هم بین 50 تا 80 میلی ثانیه بود و شرایط هم استیبل بود وقتی گیت وی ها کانفیگ شدن وقتی تماس می گرفتند بعد از 3 الی 4 زنگ تازه اولین زنگ سمت s میخورد وقتی هم گوشی بر میداریم میبینی سمت fxo خط اشغال نشون میده ولی بوق سمت fxs نمیاد ولی بعضی مواقع هم منقطع و بریده بوق میاد کدها هم روی همه تست کردم فرقی نکرد فقط جالبه که وقتی با خط تماس گرفته میشه و بعد از چند زنگ جواب می دهد صدا رسا و باکیفیت و بدون تاخیر هست.

    کسی تا حالا گیت وی fxo با minisip server ها لینک کرده؟

    #2
    اگر دوشهر داخل استان تهران و البرز هستش از اینترانت مخابرات استفاده کن. معمولا ping time حدود 15 ms هستش. اگر jitter نداشته باشی سرویس خیلی خوبیه.

    کامنت

    درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

    انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

    شبکه های اجتماعی
    در حال انجام ...
    X