اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

کار نکردن ریموت دسکتاپ بعد از گذاشتن میکروتیک

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    کار نکردن ریموت دسکتاپ بعد از گذاشتن میکروتیک

    با سلام و خسته نباشيد خدمت همه اساتيد
    ما يه پست بانک داريم که هم اينترنت داره با آي پي استاتيک هم اينترانت ملي با آي پي استاتيک ما براي راحتي کا که براي هر کدام يک سيستم نزاريم يک ميکروتيک 750 گذاشتيم الان همه چيز درسته يعني اينترنت و اينترانت رو روي يک سيستم داريم و اما مشکلاتي که هيت
    1.بعد از گذاشتن ميکروتيک ديگه نميتونم ريموت بزنم يعني قبلا آي پي سيستم 192.168.1.3 بود و آي پي مودم اينترنت هم 192.168.1.1 يعني تو يه رنج بود و من ميومدم توي nat مودم اينترنت آي پي 192.168.1.3 رو با پورت 3389 فوروارد ميکردم اما الان آي پي اون سيستم شده 192.168.101.3 و رنج آي پيس با مودم فرق داره همين آي پي هم فوروارد کردم اما ديگه نميشه ريموت زد تو ميکروتيک تو قسمت firewall يک dst.nat تعريف کردم اما باز هم نشد.
    2.مشکل بعدي اينه که ما يک vpn هم ميخواهيم که از بيرون بتونيم در صورت نياز کارهارو انجام بديم بنده اومدم يک vpn pptp ساختم داخل شبکه کار ميکنه اما باز خارج از شبکه کار نميکنه پورت هاي 1723 47 443 رو روي مودم اينترنت با آي پي 192.168.101.1 فوروارد کردم فرقي نکرد توي ميکروتيکم اين پورتارو نات کردم فرقي نکرد.


    حالا جاب اينه که من با آي پي استاتيک اينترنت از بيرون نه پينگ دارم نه هيچ پورتيش باز هست لازم به ذکره که با همين وضعيت بدون ميکروتيک قبلا ريموت ميزدم ممنون ميشم راهنمايي کنيد
    اينم عکسي از شبکه
    برای بزرگتر شدن عکس روی آن کلیک کنید

نام:	mikro.png
نمایش ها:	420
اندازه:	160.9 KB
شناسه:	19468
    آخرین ویرایش توسط Habili; در تاریخ/ساعت 03-09-2021, 01:18 PM.

    #2
    سلام دوست عزیز توی این 3 تا آموزش روش فوروارد کردن پورت ها رو به صورت تصویری آموزش داده شده.

    توی این آموزش هم میتونید روش vpn زدن رو یاد بگیرید.
    آخرین ویرایش توسط Habili; در تاریخ/ساعت 03-09-2021, 01:18 PM.

    من قلبی بزرگ با رویاهایی بزرگ دارم. دانسته هایمان را با هم به اشتراک بگذاریم.

    کامنت

    درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

    انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

    شبکه های اجتماعی
    در حال انجام ...
    X