اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

معرفی زبان های برنامه نویسی

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    معرفی زبان های برنامه نویسی

    زبان برنامه نویسی Rust (راست) زبانی می باشد که توسط شرکت بزرگ و هدفمند موزیلا کامپایل شده. این زبان برنامه نویسی یک زبان چند منظوره است و برای اهداف گوناگونی ساخته شده. در سال 2016 میلادی زبان برنامه نویسی Rust (راست) موفق به کسب عنوان Most Loved Programing Language یا زبان برنامه نویسی که افراد آن را بیشتر از سایر زبان ها دوست دارند، که از جانب Stack Overflow گردید. زبان برنامه نویسی Rust (راست) به زبان های C و C++ شباهت های فوق العاده ای دارد اما این زبان برنامه نویسی از دو زبان نام برده از امنیت بیشتری برخوردار می باشد و می توان گفت که به مراتب از زبان های نام برده خیلی بهتر می باشد. Rust (راست) دارای یک ابزار مدیریت بسیار قدرتمند است که موجب این است که زبان نسبت به دیگر زبان های برنامه نویسی مانند زبان برنامه نویسی رابی و زبان پایتون دارای برتری هایی چشم گیری باشد.
    ضریب درصد خیلی بالایی از برنامه نویسان از زبان برنامه نویسی Rust (راست) استفاده می کنند که این موضوع باعث می شود که Rust (راست) به یک زبان برنامه نویسی بسیار مشهور و محبوب در میان برنامه نویسندگان تبدیل شود.
    ولی باید در نظر بگیریم که Rust (راست) همچنان یک زبان برنامه نویسی جدید حساب کنیم و به بلوغ کامل نرسیده است اما ویژگی های خیلی زیادی نسبت به دیگر زبان های موجود برنامه نویسی دارد که موجب آن می شود که بسیاری از برنامه نویسان به این زبان برنامه نویسی روی آورند. می توانیم از زبان برنامه نویسی Rust (راست) برای تولید و ساخت اپلیکیشن های تلفن همراه هوشمند برای اندروید و همچنین iOS استفاده کرد. یکی از مشهور ترین افرادی که از زبان Rust (راست) برایساخت اپلیکیشن های موبایل استفاده نموده است آقای John Gallagher آمریکایی می باشد.
    موتور جست و جوگر موزیلا که به نام Servo می باشد با استفاده از زبان برنامه نویسی Rust (راست) استفاده شده است. برخی دیگر از پروژه های قدرتمند دیگر که با استفاده از زبان برنامه نویسی Rust (راست) به انجام رسیده اند عبارتند از Maidsafe، Zinc و Piston .
    می باشد.زبان برنامه نویسی Rust (راست) پتانسیل این را دارد که در آینده نچندان دور جای زبان های C و C++ را در میان برنامه نویسان بگیرد. ویژگی های مهم زبان برنامه نویسی Rust (راست):

    علاقه شدید توسعه دهندگان راست به این زبان برنامه نویسی
    دارای امنیت بالاتر نسبت به تمامی زبان های برنامه نویسی دیگر
    سریع بودن
    امکان استفاده از آن برای تولید اپلیکیشن های بسیار متنوع برای شاخه های کاری متفاوت با کاربری های گوناگون
    آخرین ویرایش توسط Habili; در تاریخ/ساعت 01-10-2020, 02:26 AM.

درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

شبکه های اجتماعی
در حال انجام ...
X