اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

غیرقابل شناسایی کردن تروجان در کالی لینوکس

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    غیرقابل شناسایی کردن تروجان در کالی لینوکس

    درود بر عزیزان.
    در زمینه نفوذ یکی از چیزایی که مورد توجه باید بگیرد اینه که فایل مخرب ساخته شده توسط هکر بایستی از دید آنتی ویروس ها و ابزارهای امنیتی مخفی بماند.
    فرض کنید یک فایل مخربی ساختین مثل تروجان .. بعدش که این فایل رو به قربانی میدین اگه قربانی آنتی ویروس نصب داشته باشه بطور خودکار آنتی ویروس این فایل شما را شنایی میکند و عملیات نفوذ متوقف میشود قبل اینکه قربانی روی فایل شما کلیک کند.
    و اگه آنتی ویروس هم نداشته باشد قربانی کمی سطح علمیش بالا باشد حتما Online Scan میکنه و متوجه آلوده بودن فایل میشه.
    در این حالت ابزارهای مختلفی هست که باعث میشن فایل آلوده از دید آنتی ویروس مخفی بمونه که در اصطلاح هکری بهش میگن : Cryper !!!

    اما کاربرانی که از سیستم عامل کالی لینوکس استفاده میکنند میتوانند بدون استفاده از چیز دیگری اینکار رو به نحو احسن انجام بدن.

    دستور کلی روند کار اینه :
    کد:
    msfencode -i '[COLOR=#ff0000]/root/Desktop/File.exe[/COLOR]' -e x86/shikate_ga_nai -c 10 -o[COLOR=#800080] File.exe[/COLOR]
    در دستور بالا file.exe فایل خروجی ما هست که بعد از کریپت بوجود خواهد امد.

    دقت کنیداینکار ( این ابزار ) برروی همه ی تروجان ها قابل عملی هست ولی روی ویروس ها در برخی موارد کارساز نیست .

    آرزوی موفقیت.

درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

شبکه های اجتماعی
در حال انجام ...
X