اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

مشکلات تازه واردین کالی

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    سوال مشکلات تازه واردین کالی

    سلام دوستان. کیبورد فارسی اضافه شده و شرت کات هم انتخاب شده ولی کیبورد فارسی فعال نمیشه. وقتی هم از گزینه ها کیبورد را عوض میکنم کیبورد انگلیسی به هم میریزه و باید ریبوت کنم تا به حالت قبل برگرده.

    #2
    سلام. زمانیکه به هم میریزه چه اتفاقی رخ میده؟ از قسمت تنظیمات زبان، persian رو ادد کردید؟ و اینکه برای تغییر زبان تنظیم کردید از چه کلیدهایی استفاده بشه؟ مثلا Alt+Shift

    کامنت


      #3
      بله. همه اینها انجام شده. کیبورد فارسی فعال نمیشه مگه اینکه مدل کیبورد را عوض کنم. وقتی به انگلیسی بر میگردم، کیبورد انگلیسی کورتی نیست دیگه. جای حروف عوض شده. سیستم من مک بوک پرو هست ولی هیچ کدام از کیبوردها بعدا باعاش همخوانی ندارد.

      کامنت


        #4
        یه مشکل دیگه هم دارم که وقتی وای فای را روی مونیتور میبرم از طریق هر دستوری- با اجرای وای فای فرن کراکر کارت شبکه میپره و میگه دبلیو لن ۱ را نمیتونه لود کنه. به منیج هم که برمیگردونم کارت شبکه بالا نمیاد تا دوباره ری استارت کنم.

        کامنت


          #5
          سلام مجدد. کسی تجربه ای در زمینه مشکل fern-wifi-cracker داره؟
          زمانی که کارت به حالت مونیتور میره و برنامه اجرا میشه پیغام میده مشکل در مونیتور داره. کارت هم کلا غیرفعال میشه. با دستور airmon-ng stop wlan0 هم بر نمیگرده. باید حتما ری استارت کرد تا کارت برگرده. کسی تجربه مشابه داره؟ سیستم لپ تاپ مک بوک پرو ۲۰۱۱ هست.

          کامنت


            #6
            باید در صفحه Add a language به دنبال گزینه زبان فارسی باشی برای اینکه بتونید سریع تر زبان فارسی رو پیدا کنید، از منوی Group languages by گزینه Writing system را انتخاب کنید تا زبان فارسی براتون بالا بیاد.

            و روی دکمه « فارسی » دبل کلیک کنید تا به ویندوزتون اضافه بشه.
            آخرین ویرایش توسط Habili; در تاریخ/ساعت 09-12-2021, 10:25 PM.

            کامنت

            درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

            انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

            شبکه های اجتماعی
            در حال انجام ...
            X