اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

مشکل در پیدا کردن user و password نرم افزارهای مختلف

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    مشکل در پیدا کردن user و password نرم افزارهای مختلف

    سلام من روی سیستم یه softphone دارم که یوزر و پسورد و شماره داخلی سرور مرکز تلفن مون توش هست. سوال من اینکه که کالی ابزاری داره که بتونه این یوزر و پسورد رو اسکن کنه و بهم بگه یا کلا هرچی یوزر و پسورد روی سیستمم هست رو هم بهم بده؟

    با تشکر
    اینستاگرام انجمن لینوکس ایران : https://www.instagram.com/iranlinuxforum

    #2
    با عرض سلام و احترام
    بهروز جان سوال شما خیلی کلی هست و توی حیطه ی این فروم نمیگنجه .
    شما اول باید با نوع این حملات که به صورت Active و Passive هست آشنا بشید (که باز مقوله ی Online و Offline مطرح میشه), و بعدش با توجه به نوع سناریو , حمله رو انجام بدید . انتخاب نوع ابزار و Capture کردن و یا حتی شنود شبکه همگی به نوع سناریوی حمله بستگی داره . ابزار هم برای این کار بسیار زیاده , از ابزارهای داخل کالی گرفته تا اسکریپت هایی که با زبان پایتون و پرل و ... نوشتن و به سادگی توی محیط لینوکس اجرا میشه.
    موفق باشید

    کامنت


      #3
      ممنون constantine عزیز فکر کنم یه کم سوالم رو بد مطرح کردم. من دنبال یه نرم افزاری میگردم که هرچی یوزر و پسورد روی سیستمم ذخیره هست رو بهم بده حالا میخواد تو کالی باشه یا اصلا نرم افزار ویندوزی.
      با تشکر
      اینستاگرام انجمن لینوکس ایران : https://www.instagram.com/iranlinuxforum

      کامنت

      درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

      انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

      شبکه های اجتماعی
      در حال انجام ...
      X