اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

نصب phpmyadmin

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    سوال نصب phpmyadmin

    دوستان سلام
    کسی یه منبع آموزشی برای نصب phpmyadmin رو vps داره؟ یا خودتون بلدید راهنمایی کنید؟

    #2
    سلام. وقت بخیر. phpmyadmin درسته روی vps تون هست ولی ما phpmyadmin رو بنابر سیستم عامل نصب میکنیم. شما بفرمایید روی vps چه سیستم عاملی و با چه نوع معماری نصب هست که بر اساس سیستم عاملی که وجود داره باید نصب بشه.

    کامنت


      #3
      سلام وقت بخیر
      من اولین باره که به صورت تقریبا پیشرفته تر دارم از لینوکس استفاده میکنم...
      Ubuntu20-x64
      هست

      کامنت


        #4
        بسیار هم عالی. من هنوز فرصت نکردم آموزش نصب phpmyadmin روی اوبونتو 20 رو توی انجمن بذارم. ولی در ابتدا باید LAMP یا LEMP روی سرورتون نصب بشه بعد phpmyadmin رو نصب و کانفیگ کنید. برای شما که تازه شروع کردید LAMP (مخفف Linux, Apache, MariaDB و PHP) رو پیشنهاد میکنم که شامل وب سرور آپاچی و دیتابیس MariaDB هست و در نهایت phpmyadmin رو کانفیگ میکنید. شما میتونید از این آموزش استفاده کنید؛ همه مواردی که گفته شده به صورت کامل میتوانید مشاهده کنید.

        install lamp with phpmyadmin ubuntu 20.04
        آخرین ویرایش توسط Habili; در تاریخ/ساعت 10-20-2021, 10:31 AM.

        کامنت


          #5
          ممنونم از لطف شما

          کامنت

          درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

          انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

          شبکه های اجتماعی
          در حال انجام ...
          X