اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

نصب در ابونتو

بستن
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    نصب در ابونتو

    سلام من یک کاربر تازه کار ابونتو هستم و با نصب برنامه ها در ابونتو مشکل دارم . بعضی برنامه ها رو با ترمینال میتونم نصب کنم بعضی رو نه . با نصب فایل دانلود شده هم به کلی مشکل دارم بعد از دانلود برنامه ی ابوننتو سافت ور رو باز میکنه و میزنه not supported! . لطفا راهنماییم کنید

    #2
    سلام. برای نصب برنامه ها از طریق ترمینال در اوبونتو باید از دستور apt استفاده کنید. مثلا اگر اپلیکیشن zip رو میخواید نصب کنید باید دستور زیر رو بزنید :
    کد:
    # sudo apt install zip
    اگر میخواهید اطلاعات بیشتری از دستور apt داشته باشید پیشنهاد میکنم مقاله زیر را مطالعه کنید :

    دستور apt به همراه 15 مثال عملی


    برای فایل هایی هم که دانلود میکنید برای نصب در اوبونتو حتما باید با پسوند dpkg باشه. البته پسوندهای rpm که برای خانواده های ردهت هست هم میتونید با یکسری ترفندها نصب کنید اما پیشنهاد میشه از همون پسوند dpkg استفاده کنید. در زیر هم کلی آموزش و مثال از دستور dpkg گذاشته شده که اینم پشنهاد میکنم بخونید و اگر مشکل داشتید مجددا اعلام کنید.

    دستور dpkg به همراه 15 مثال عملی

    من قلبی بزرگ با رویاهایی بزرگ دارم. دانسته هایمان را با هم به اشتراک بگذاریم.

    کامنت


      #3
      خیلی متشکرم لطف کردین

      کامنت


        #4
        سلام . من چند وقته که هر چی میخوام نصب کنم با این خطا مواجه میشم! مشکل چیه و چطور میتونم حلش کنم؟برای بزرگتر شدن عکس روی آن کلیک کنید

نام:	Screenshot from 2021-03-11 23-42-30.png
نمایش ها:	46
اندازه:	141.5 KB
شناسه:	28104

        کامنت

        درباره انجمن منطقه لینوکسی ها

        انجمن منطقه لینوکسی ها با هدف ارتقاء سطح علمی کاربران در سطح جهانی و همچنین کمک به بالا بردن سطح علمی عمومی در زمینه های تخصصی فوق پایه گذاری شده است. انجمن منطقه لینوکسی ها از طریق کارشناسان و متخصصان پاسخگوی سوالات گوناگون کاربران مبتدی یا پیشرفته میباشد تا حد امکان تلاش شده که محیطی متنوع و کاربر پسند و به دور از هرگونه حاشیه جهت فعالیت کاربران در این انجمن ایجاد شود. لذا ما به صورت مستمر برای پیشرفت کمی و کیفی محتوی و اطلاعات انجمنمان میکوشیم که این برای ما ارزشمند و حائز اهمیت است. کلیه حقوق،اطلاعات و مقالات در این انجمن متعلق به سایت منطقه لینوکسی ها میباشد، و هرگونه نسخه برداری بدون ذکر منبع مورد پیگرد قانونی خواهد شد.

        شبکه های اجتماعی
        در حال انجام ...
        X